Slijtage Petrie dressage na 8x dragen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:18

Ik had ook vrij snel last van slijtage aan m'n Petries, die waren van rundleer, maar zo erg als bij jouw laarzen was het zeker niet.

Polaris

Re: Slijtage Petrie dressage na 8x dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:29

TS, wat ga je nu doen? Nog contact gehad met de winkel?

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:31

Ik hoor ook wel meer over die petrie,
dat ze snel slijten aan binnnekant, vooral die pertrie perfect!

xAnnexin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:42

ik heb ook petries maar die zijn ontzettend fijn!
iedereen zegt hier dat petrie slecht is maar mijn ervaring is anders

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:43

wij hebben kalfslederen derby's en die draagt ze al anderhalf jaar en er zitten nog geen slijtageplekken op dus dat is niet normaal lijkt me...

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:45

DERBY *\o/*
nee ff zonder gekkigheid heb je nog wat kunnen regelen met petrie?
Vind dit wel echt heel bizar en ben blij dat ik derby's heb gekocht. Ook kalf niks aan handje

Noor17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 15:09

Middels een nieuwe brief heb ik ze nog 1 kans gegeven om het netjes op te lossen. Mocht dit
niet gebeuren zal ik juridische stappen ondernemen. Ik vind het jammer om te lezen dat sommige
mensen hier niks mee doen. Als niemand er wat van zegt dan zal Petrie er ook nooit iets aan gaan doen.

Om een misverstanden te voorkomen. Ik vind de laarzen heerlijk zitten en vind ze verder super mooi
en fijn. Het gaat mijn dus alleen om de snelle slijtage!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:15

Dat was voor de mij de reden absoluut geen Petrie te willen. Zie het bij andere met Petrie laarzen dat deze zo enorm snel slijten ! En juist de duurdere kalfsleren laarzen !

Echt na enkele keren al bijna witgekleurde slijtplekken..

Ook heb ik het wel bij andere gezien, dat het bovenste laagje volledig van de laars af is aan de binnenkant (ja ook petrie laarzen).

Ik vind het ronduit belachelijk dat laarzen van deze prijs zo snel slijtage laten zien ! Zou idd veot bij stuk proberen te houden om het op te laten lossen (hoe dan ook)..

succes ermee !

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:15

Ik vind het een goede zet hoor Noor17 :j
Erg slordig dat dit niet opgelost word. Ik heb zoiets gehad met Lipica en draaide ook op rechtsbijstand uit.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 02:32

Wat ontzettend zonde van je laarzen!!

Ik heb de Petrie Allure, buitenkant is verhard, binnenkant is heel mooi zacht soepel leer(net zoals de Dressage dus! en de Anky Elegance etc) en de rits zit schuinvoor dus je stapt de laars zó in & uit.
Ik heb ze nu alweer een heeeele tijd(1,5 bijna 2 jaar ofzo?) maar ze zijn&blijven mooi, zakken haast niet in bij enkel en slijtage zit er echt minimaal op (met maatwerk zitten ze tegen de 600 euro aan dus ik verwacht dan ook wel kwaliteit voor dat geld!)

Ik rij bijna alleen met les&wedstrijd met mn laarzen maar zeg dat ik ze dus 1x per week aan heb, paard zweet flink en ik ben niet extra zuinig qua goed onderhouden/schoonmaken dus ze hebben wel wat te lijden en toch blijven ze supermooi!
Ook schept die van mij soms flink wat zand omhoog, want dan aan de binnenkant van mn laars komt en dus lekker schuurt, maar echt niet dat ik slijtage plekken heb zoals op jouw foto's!
Wat een ontzettend lelijke plekken zijn dat(zo zie mijn 6 jaar oude superveel gebruikte Derby's er nog niet eens uit := maar die zijn wel van heel hard leer..)

In jouw geval heb je dus echt absurde slijtage en dat moet je echt niet accepteren want dit hoort gewoon niet.
Veel succes er mee!!