hallo ben nieuw, en heb nu al een probleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 09:36

wat leuk zeg
kom maar op met die foto,s ben nu wel benieuwt naar de pony

blondeyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:34

Ben ook heel erg benieuwd naar een foto van de nieuwe aanwinst... :)
Hoe heb je uiteindelijk dan gereageerd tegen die "mensen" dat een verkochte pony plots niet meer wou wegdoen?? Normaal had je wel gewonnen en hadden ze er niet veel meer kunnen aan veranderen maar des nog te fijner je nu wel een pony hebt gevonden die je dezelfdedag nog meekon nemen :)

toverpaardje

Re: hallo ben nieuw, en heb nu al een probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:00

Je was op zoek naar een betrouwbare pony, en nu hebben jullie er zo eentje meegenomen die bokt...
Dat is wel weer het tegenovergestelde van een pony kopen en nog een half jaar bij de oude eigenaar laten staan.. Maar ik hoop zeker dat jullie er veel plezier van hebben.

tjoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:33

volgens mij is dit ook weer een klassieker.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:40

Teneerst, ik kan het verhaal amper lezen doordat het zo onduidelijk en in slecht nederlands is geschreven (sorry hoor) :+

Ik zou die pony niet eens meer willen kopen van die mensen, hoe vervelend het ook is

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:41

Romeo2007 schreef:
Teneerst, ik kan het verhaal amper lezen doordat het zo onduidelijk en in slecht nederlands is geschreven (sorry hoor) :+

Ik zou die pony niet eens meer willen kopen van die mensen, hoe vervelend het ook is

edit: lees dat je een ander pony hebt gekocht. Hopelijk wel laten keuren? Veel plezier ermee /3

Esmeralda17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:17

Wat een ramp zeg! Mensen zouden in mijn optiek eerst eens moeten bedenken wat ze willen. Nu zitten jij en en je dochter met de gebakken peren. Volgens mij sta je in je recht en is het jullie paard maar al het getouwtrek erom heen maakt het denk ik nog veel zwaarder. Hoe moeilijk ook, ik zou geen rechtzaak beginnen maar het geld terugnemen.

Heel veel wijsheid en sterkte toegewenst. Hoop het allerbeste voor jullie.

reekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:12

Gaat het al wat beter met jullie pony of bokt hij nog steeds zoveel?

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:26

ik zal ook gaan terug vechten maar wat heb je er aan ik denk dat het idd belangrijker is dat je dochter nu lekker ken genieten van der pony ipv maar moeten wachten op een pony..

goed gehandelt voor je dochter al zzal het een paard voor mij geweest zijn had ik toch door gevochten somige mensen als ze niet horen willen moeten ze maar voelen..

maar idd voor m`n kind had ik het ook zo gedaan.!

super goed gehandeld ene nu zeer benieuwd naar jullie nieuwe aanwinst?!!

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:29

Wat een verhaal, gelukkig is het min of meer goed afgelopen.
Toevallig heb ik ook zo iets met een vriendin van mij mee gemaakt, die zou ook een paard kopen, zelfs nog een keer extra wezen kijken of de klik er echt was en die was er zeker.
Na dat de verkoopprijs was afgesproken had ook zij een contract op gestelt en niet veel later kreeg ze te horen dat de koop toch niet door zou gaan, dat de dochter van die mensen toch geen afstand kon doen enzo ( terwijl die dochter zelf een advertentie op internet had gezet).
Al met al is die koop ook niet door gegaan en heeft ze als nog een leuk paard gevonden.

Veel plezier met de pony.

Ilseee13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:16

als het contract klopt, zijn jullie de winnende partij. (contract moet door beiden zijn ondertekend)
als je de pony graag wilt kun je een rechtzaak aanspannen, je kunt er natuurlijk ook genoegen meenemen en gewoon op zoek gaan naar een andere pony, maar ik kan me voorstellen (omdat het natuurlijk om grote smakken geld gaat) dat dat niet meteen een goede oplossing is.

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 15:56

Even doorlezen mensen : er wordt geen rechtzaak aangespannen, er is reeds een nieuwe pony.

Hoe gaat het nu, ik hoop ook dat je niet te snel gekocht hebt want een paard mag dan nog jong zijn bokken zit in karakter en niet in leeftijd.