Pony net 1 week en steigert Constant, pony terug brengen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:39

TS, hoe is het nu met de pony?

ARhythmical

Re: Pony net 1 week en steigert Constant, pony terug brengen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:46

Op 5 mei heb ik hetzelfde al geschreven, TS reageert niet, typisch: VEEL GESCHREEUW, Nu zal het wel een brave pony zijn en TS "durft"dat niet te melden.

blondeyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:18

ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is bij de osteophaat en de tandarts...

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:35

Ik heb de TS een PB gestuurd met de vraag of ze de vorderingen even wil melden :)

blondeyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:32

+:)+

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:41

Waarom Topic blijven vernieuwen????
Sinds 5 mei laat TS al niets meer van zich horen, moest verboden worden!!!
Hoop geschreeuw...maar niks hoor..PENNYMEISJE :(

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 20:55

Waarom? Omdat ik nog enigszins (misschien onterecht) vertrouwen is mensen heb.
Wie weet is ze een weekje niet online geweest en daarna vergeten dat dit topic er is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na een week vakantie ook een keer mijn topic was vergeten.
Op dat moment had ik ook de email functie niet aanstaan, waardoor ik geen mails kreeg als er een nieuw bericht geplaatst was.

We zullen het wel zien :)

Daffie9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 18:29

Dank je Fleur_V dat je me hielp herinneren aan dit topic..

Ma heeft een ongeluk gehad en kan niet lopen, al 5 weken zorgen we met elkaar voor de paarden.

De pony is, door dit ongeluk, wat later dan gepland, naar de tandarts gekomen. 2 weken terug is die er bij geweest en idd hij was héél erg scherp! 2 dagen later was de osteopaat hier en heeft hem behandeld, maar geen grote dingen, waarvoor dit nodig is.

Ik ben hem zelf maar gaan rijden... Nou braaf is ie dus alleen onder een ervaren ruiter, die hand en been op de juiste manier combineerd, maar ook dan probeert ie het wel degelijk hoor! Alleen geeft ie dan heel duidelijk aan wanneer hij het gaat doen.

Een spelletje dat hij kent en er op die manier, bij een beginnertje, gewoon onderuit komt.

Een leuke pony voor een ervaren ruiter, die graag mag springen, buiten rijden, dressuren, etc....

ff 2 foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Dus als je iemand weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:34

Daffie9 schreef:
Nou, even wennen zeg je,,,? Daar zeg je zoiets.... Die pony die kwam hier en voelde zich gelijk heer en meester. Gaat tijdens het grazen onder alle draden door en stapt vrolijk bij de andere paarden in en het interesseert hem geen fluit hoe de andere paarden er over denken.

Hij is in zijn gedrag heel dominant naar de andere paarden toe en blijkbaar ook naar mensen...

Daar heb je het al............

@TS leuk dat je gelijk zo afgebrand word als je wat beters te doen hebt dan op bokt te zitten :+

sterremaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:37

Tjee wat een verhaal. Wat een achterlijke mensen heb je ook rondlopen. Kijk je voor een brave pony voor een jong meisje en dan wordt je zo bedonderd. Super gevaarlijk, gestoorde vent!! Kan hier echt boos om worden -:(- ;) . Hopelijk komt het nog goed voor jullie. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:42

Ts: hebben jullie de vorige eigenaar nog op de hoogte gesteld of dat het eigenlijk helemaal geen geschikt pony is?

Daffie9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 18:45

Het is echt wel een leuke pony, hoor. Voor een wat ervaren ruiter die al goed buitenteugel, buitenbeen kan gebruiken en gevoel voor pony's heeft.

Mijn zusje heeft hem idd mee getrokken in haar val, zoals het er nu uit ziet. Want hij stijgert niet heel hoog. Maar wat doen beginners? Zich aan de teugels vast houden, toch?

Als ze hem maar gelijk een rotschop had verkocht, want dan gaat ie gewoon weer voorwaarts....

Geen beginnerspony dus.

sterremaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:46

@Nini_roosje:
Daffie9 schreef:
Maar volgens die man, die notabene leraar is en alle dagen met die kids te maken heeft, zegt dat ie dat daar nooit heeft gedaan en dat ie de pony niet terug wil nemen.....

Daffie9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 18:49

Jawel, maar de vorige eigenaar wil er niks van horen! Die laat het gewoon op een proces aankomen zegt ie.

Nou ja dan zoeken wij een andere plek voor hem, tot die tijd rijd ik hem gewoon bij.

Mijn zusje kan hem longeren, poetsen, wassen, ermee wandelen, dat vind ie helemaal geweldig....

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:58

Dankje TS, voor de update!
Wat jammer dat het toch geen match is met je zusje en dat de vorige eigenaar niet eerlijk is geweest.
Ik hoop dat jullie nog een geschikte pony voor je zusje vinden en een goed huis voor deze pony.

Sterkte met je moeder in ieder geval :)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:42

Fleur_V schreef:
Wat jammer [knip] dat de vorige eigenaar niet eerlijk is geweest.

Hmm, dat vind ik wel een makkelijke en snelle conclusie.
Misschien is de vorige eigenaar zich van geen kwaad bewust en is bang dat er iets mee gebeurd is en wil hem daarom niet terug nemen.
Ik zou ook huiverig zijn om een paard terug te nemen ("alzou") wanneer ik zeker weet dat ik een goed (braaf) paard had verkocht.

Maar goed, gelukkig gaat het wel goed komen met de pony denk, gezien hoe de ts en fam ermee om gaat +:)+
Succes met de verkoop en hopelijk vinden jullie daarna wel een leuke lieve pony voor je zusje!

Daffie9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:36

@superwomen: Het is een leuke en lieve pony :D Mn zusje wast, poetst, longeert, wandelt, en brengt hem alleen naar de wei! En hij geniet ook echt van al die aandacht! :)) Wat dat betreft kunnen we geen betere pony wensen.

Ook kan je van zn kont afglijden, van achter er op springen, dat vind ie allemaal wel grappig...

Alleen onder het zadel, wil hij baas zijn en uit dat op deze manier, omdat hij weet dat hij er op die manier onder het WERK uit komt (bij haar) :j