Ik heb diverse sportbeha's uitgeprobeerd maar geen een zat comfortabel en gaf voldoende steun.
Laten de BH's van een paar eurie bij de Zeemand dit nou wel doen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Prisca schreef:nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.
Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.
Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.
. Misschien het proberen waard?
sappho schreef:moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed!
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag!

kleinvosje schreef:M_i_R schreef:Ik stap niet op zonder. In de sportzaak waar ik ze koop sta ik meestal rond te hossen in de pashokjes om te checken of alles netjes blijft zitten. Heb verkoopsters al meerdere malen heel verbaasd zien kijken wanneer de voetjes onder het gordijn telkens verdwijnen.
Haha, dat doe ik ook hoor, lekker even springen, liefst van het krukje! Ideaal om te kijken of de boel op zijn plaats blijft zitten!
ik spring ook op en neer 
Hakkie takkie zegmaar 

Vjestagirl schreef:Prisca schreef:nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.
Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.
Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.
Ik ben heel trots op mijn voorgevel... Maar dan wel op plekken waar dat handig is. Het 'wat' bewegen beschadigd het weefsel waardoor k over 10 jaar weinig meer heb om trots op te zijn.

Prisca schreef:nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.
Met mijn cup E/F is het behoorlijk nodig
en ik vind mijn sportBH's helemaal niet lelijk, ik heb deze 2 van Shock Absorber:

sappho schreef:moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed!
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag!
Miiejs schreef:Mijn cup a schud echt niet hoor met rijdenWahaha!
Maar inderdaad kan er wel een paar noemen waar ze van het zadel naar over hun schouders vliegen als
ze aan het paardrijden zijn en erg charmant ziet het er inderdaad niet uit
Mij lijkt een sportbh wel veel prettiger als je cup C of groter hebt. Misschien weten sommige mensen niet dat het bestaat... DeMolenhoek schreef:Ik moet zeggen dat mijn BH's van hun eigen wel enorm goed passen. Mijn borsten schokken nauwelijks.
Sabine, mag ik weten welk merk dat is?
Mijn gewone BH's zijn ook altijd goede kwaliteit en passen goed maar ik vind het toch niet stevig genoeg om te rijden. Ik denk dat de volgende sportBH voor mij een Enell gaat worden, daar heb ik al erg veel positiefs over gehoord!