Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:08

De voorgevormde BH's van de zeeman vind ik super zitten!(ik heb D cup) +:)+
Ik heb diverse sportbeha's uitgeprobeerd maar geen een zat comfortabel en gaf voldoende steun. :n
Laten de BH's van een paar eurie bij de Zeemand dit nou wel doen!!! :D

Jolliegirl

Re: Met je kont in het zadel? DRAAG TOCH EEN SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:12

Waar je je druk om maakt?
Dan kijk je toch lekker niet naar vrouwen? :+

Ik heb ook niets aan een sportBH, maar idd die krengen van de Hema/HtH super!!!!
Nergens meer last van. Al heb ik genoeg aan mijn gewone bh hoor :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:13

Prisca schreef:
nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.

Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.

Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.

Ik heb er 1 van de Wehkamp en die is ook voorgevormd.
Dit houd in dat je gewoon nog je vorm van je borsten ziet, maar ze kunnen moeilijker "meeschudden".
Ik kreeg juist last van mijn nek/rug van dat meeschudden, nu ik een goede sportbh heb kan ik uren rijden zonder last te krijgen.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:13

M_i_R schreef:
Jammer dat die zo'n beperkte maatlijn heeft. Ze gaan er automatisch vanuit dat mensen met een een grote cupmaat ook een grote omvang nodig hebben. 70 E/F ed is er helaas maar weinig...

probeer maar eens een 65C te vinden ;)

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:14

Weet niet of ze al voorbij zijn gekomen, maar de sportBH's van Marie Jo zijn geen lelijke ondingen die niet voorgevormd zijn ;) . Misschien het proberen waard?
Ik merk het zelf meteen als ik eens niet paardrijproof ondergoed aanheb en vind het niet prettig, dus voor mij ook maar lekker stevig in het harnas :Y)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:14

sappho schreef:
moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed ;)!

Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=pump-it-up-2
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=sport-hybridstar
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=Sport-multiway
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=sport-ultimate

Allemaal met pads erin of verdikte cups.

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:16

Ik ga toch ook echt voor een sport BH hoor, en dan ook gewoon een goede van Shock Absorber ofzo, level 4.. Ook al ben je daar dan even 50 euro aan kwijt, so be it.. Heb er dan ook helemaal geen last van, blijft netjes op z'n plaats allemaal. Gelukkig ben ik gezegend met een redelijke maat, dus lijk dan gelukkig geen vent zoals hierboven wordt genoemd :Y)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:17

kleinvosje schreef:
M_i_R schreef:
Ik stap niet op zonder. In de sportzaak waar ik ze koop sta ik meestal rond te hossen in de pashokjes om te checken of alles netjes blijft zitten. Heb verkoopsters al meerdere malen heel verbaasd zien kijken wanneer de voetjes onder het gordijn telkens verdwijnen.

Haha, dat doe ik ook hoor, lekker even springen, liefst van het krukje ;-)! Ideaal om te kijken of de boel op zijn plaats blijft zitten!

Haha was al bang dat ik de enigste was _O- ik spring ook op en neer :')

Ik moet er overigens nog steeds 2 aan (shockabsorbers level 4, kost ook rond 60 maar moet maar) maar dan blijft het wel zga op zn plek. Nog niet stil genoeg vind ik maar daar gaat verandering in komen :Y) Hakkie takkie zegmaar :')

Best als mensen gewone BH's dragen, maar alsjeblieft zorg dan dat die bh het ook op z'n plek houd :+
Vooral vaak van die hangkrengen en die bouncen zo lekker mee in het ritme... krijg al een blauw oog als ik er naar kijk...

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:18

Mijn cup a schud echt niet hoor met rijden :+ Wahaha!

Maar inderdaad kan er wel een paar noemen waar ze van het zadel naar over hun schouders vliegen als
ze aan het paardrijden zijn en erg charmant ziet het er inderdaad niet uit :=

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:20

_O- hahaha sommige opmerkingen hier hihihi

je zou maar door je eigen tieties van je paard gemept worden haha dan draag je vanzelf snel een BH :P

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:20

Vjestagirl schreef:
Prisca schreef:
nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.

Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.

Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.

Ik ben heel trots op mijn voorgevel... Maar dan wel op plekken waar dat handig is. Het 'wat' bewegen beschadigd het weefsel waardoor k over 10 jaar weinig meer heb om trots op te zijn.

hahaha ik heb er na 30 jaar rijden en bevalling van 2 kids (2ling) en borstvoeding nog geen last van en wordt dit jaar toch 40 jaar. Je kan wel zeggen dat je met sporten een goede BH wil maar je moet ALTIJD een goede BH aan hebben en dat heb ik dus. Zei zoveel mensen op straat met een goedekope flut BH die met hoge hakken en schudden dus tja... En wat bewegen betreft als er NIETS beweegt is het ook slecht want dan zit je vast gedrukt wat mij erg pijnlijk lijkt.

Dat wil niet zeggen dat je je hele leven perfecte borsten houdt denk dat zwangerschap en borstvoeding je hele lichaam veranderd dus ook je borsten. Als ze leeggezogen zijn zijn ze nu eenmaal wat slaper en minder stevig. Jeetje als ik mij daar druk om moet maken?.
Wil er ook niet op wedstijd als een vent uitzien met een leeg front in mijn jasje..zo lelijk.

elmas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:22

Voorgevormde sportbeha's vind je bij htpp://www.underfashion.nl, er is een nieuwe van Triumph, de Hybrid Star, ook nog in een leuk kleurtje (taupe met knalroze afgebiesd) en Level 4 cup B-G geschikt voor paardrijden! Ze hebben ook die Shock Absorber level 4 met dubbele sluiting op de rug in allerlei kleurtjes tot en met cup H :j
Kleurtjes van vorige seizoenen met 20% korting, scheelt toch weer.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:23

Prisca schreef:

Tis maar waar je trots op bent als alles heen en weer vliegt.
Zou me er eerder rot voor schamen want het ziet er NIET uit.
En wat betreft je madonna puntjes, koop een goede sportbh dus niet zo'n goedkope doorschijnende :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:24

Eerlijk? ik kom gek van sportbeha's. Ik heb een 95 F. Al verschillende geprobeerd, maar ze geven echt geen steun. De stof is ook snel uitgerokken. Sorry, maar ik ben het beste met een gewone BH. Moet je gewoon niet kijken ;)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:25

ik vind een sport BH niet handig.. Dan rammelt het vaak meer dan met een goed gesloten voorgevormde BH met mijn cup C75

Doperwt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:27

Met mijn 'een 70 AA is net te groot boezem' heb ik genoeg aan een strookje Ducktape eroverheen plakken hoor ;)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:28

ik heb alleen de 1e berichten gelezen maar voel me toch wel wat persoonlijk aangesproken; ik draag altijd de beste sportbhs; helemaal ingesnoerd en daaroverheen nog minimaal 1 hele strakke top onder mijn gewone shirt /trui en toch gaan mijn borsten dan alle kanten op.
Dat is ook een vd redenen dat ik 4 weken geleden een borstverkleining heb laten doen; ik had toen een cup h en nu een d cup en ik hoop dat als ik weer kan en mag gaan paardrijden dat ze niet meer zo gaan bewegen.
maar ik denk dat je met een cupmaat vanaf gorte maat c daar toch nooit aan kan ontkomen al snoer je ze nog zo in

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:28

Pff ik moet er niet aan dénken om zonder sportBH te gaan paardrijden :D Met mijn cup E/F is het behoorlijk nodig :+ en ik vind mijn sportBH's helemaal niet lelijk, ik heb deze 2 van Shock Absorber:

Afbeelding Afbeelding

Ook krijg ik al pijn bij het kijken naar mensen met grotere borsten die zonder goede BH rijden. Mijn borsten zijn voor hun grootte behoorlijk stevig en dat wil ik graag zo houden, daarom draag ik echt áltijd een goede BH met rijden. Geen sportBH aan, dan rij ik niet.
Laatst bijgewerkt door Sabine op 13-04-11 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:29

Ik heb zelf een C/D en draag geregeld een sportBH. Mijn borsten worden er overigens helemaal niet door platgedrukt, alleen op hun plaats gehouden.
Ik heb trouwens een Shockabsorber level 3

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:29

Die laatste hierboven heb ik. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:31

Ik moet zeggen dat mijn BH's van hun eigen wel enorm goed passen. Mijn borsten schokken nauwelijks.

Sabine, mag ik weten welk merk dat is?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:31

sappho schreef:
moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed ;)!

Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

voorgevormde sportbhs zijn nu te koop bij de action in cupmaat b tot en met d; heb er gister 1 gekocht en de stevigheid is echt niet slecht
normaal gesproken heb ik bhs van rond de € 100 maar de goedkope bh van de action zit praktisch hetzelfde qua stevigheid
ik gebruik hem puur voor in te slapen op dit moment(moet nog wekenlang dag en nacht sportbh aan ivm borstverkleining van 4 weken geleden)
Laatst bijgewerkt door tamaramt op 13-04-11 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:32

Ik vind veel sportbh's ook niet prettig zitten. Strak, zweterig en duur en ze doen vaak niet wat ze beloven. Ik heb er al veel gehad die niet helemaal naar wens waren. Maar nu heb ik er sinds kort 1: Een Ennel sportsbra. Geweldig! Okee, zit niet heel lekker en je bent even bezig voor hij aan is maar hiermee blijft ieder cupmaat op zijn plek. Uit stekende parkeerstand... 50 euro maar zijn geld meer dan waard, nee ik heb geen aandelen.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:32

Miiejs schreef:
Mijn cup a schud echt niet hoor met rijden :+ Wahaha!

Maar inderdaad kan er wel een paar noemen waar ze van het zadel naar over hun schouders vliegen als
ze aan het paardrijden zijn en erg charmant ziet het er inderdaad niet uit :=

Idem hier. (; Ik heb er geen behoefte aan, mijn borsten zijn al klein genoeg (AA/A), ik voel ze niet eens bewegen als ik rij. Maar je ziet het wel ja, hoewel niet extreem vaak... Niet een héél prettig gezicht. :+ Mij lijkt een sportbh wel veel prettiger als je cup C of groter hebt. Misschien weten sommige mensen niet dat het bestaat...

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:33

DeMolenhoek schreef:
Ik moet zeggen dat mijn BH's van hun eigen wel enorm goed passen. Mijn borsten schokken nauwelijks.

Sabine, mag ik weten welk merk dat is?

Dat zijn Shock Absorbers, level 4 (de zwaarste) :j Mijn gewone BH's zijn ook altijd goede kwaliteit en passen goed maar ik vind het toch niet stevig genoeg om te rijden. Ik denk dat de volgende sportBH voor mij een Enell gaat worden, daar heb ik al erg veel positiefs over gehoord!