Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
urbanmove schreef:Ik merk dat de oneerlijkheid pas echt aan het licht komt met schrijven bij een jury.
Ik heb soms dingen mee gemaakt bij bekende jury's hier in limbrug dat ik dacht dit kan echt niet!
Het is gewoon soms vriendjes politiek! of een jury die een ruiter graag ziet winnen.
Voorbeeld 1,
Een vriendin van mij moest rijden in de ring waar ik moest schrijven.
Ze is een bekende ruiter dat meerdere paarden uitbrengt van "rijken" mensen.
Ze wint veel, maar heeft soms ook moeite met het paard waar het nu over gaat.
Ze komt de ring in paard was niet geheel op zijn gemak en liep scheef over de hoefslag DUIDELIJK
jury: 8 zet er maar bij netjes
De hele proef ging het zo door en bij het halthouden ging het helemaal mis.
Het paard draaide 90graden en stond niet stil.
jury: 8 zet er maar bij perfect.
Ze was 2e ofz. maar ze was er echt kwaad: Ik wordt niet serieus genomen wanneer een jury altijd hoge punten geeft of het nu goed gaat of niet.
Voorbeeld 2,
Ik schrijf bij een ander jury komt er een fries binnen rijden gewoon netjes en fijn gereden.
proef ging goed en de punten stonden daar ook naar. Ik tel de punten op en geef het door.
De Jury, uhm ze komt helemaal van uit rotterdam , naar limburg ( zag die op de startkaart) geef haar maar n 9 voor de verzorging N 9 ??? doe ff normaal.
De jury's daar zijn geen jury's die je op de LRV zou krijgen, en al helemaal geen jury's zoals die van de VLP.