Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cars schreef:Heb ook alweer ingeschreven........![]()
We hebben het zo naar ons zin gehad vorig jaar,super organisatie en heerlijk weer gehad.
Mijn pooonie was de eerste dag een dolle ronkend stier op de heenweg dus ik zag de bui al hangen...maar gelukkig toen we eenmaal op het startterrein waren was hij goed te doen...vervolgens is hij 3 dagen lang echt zo braaf geweest,geen gebok/gespring *ik=nog trots*
We hebben gestapt en een drafje gedaan en waar mogelijk is ook door andere nog even een galopje gedaan....er was alle ruimte voor.
De intocht was ook geweldig om mee te maken.!!!Heb zoveel leuke reactie's gehad van mensen uit de omgeving.
Voor mij is de afstand de 3 dagen perfect....ik rij iedere dag vanuit Ossendrecht op en neer naar Huijbergen.
Zondagavond waren ik en de bonte eigenlijk best wel doodop
carool schreef:Hey Malenka,
Mooie tekeningen, zeker een aanwinst voor de 3daagse!!!! niet alleen een super leuke aanvulling, maar ik hoop voor jou ook een kans om meer opdrachten te krijgen.
James : we zijn inderdaad aan het kijken voor andere t shirts, het logo blijft wel, maar het leek ons ook leuk om bijvoorbeeld paarse t shirts met een wit logo te doen.
Maar daar zijn we nog mee bezig.
groetjes carola
Misschien gaan we het vrijdags weer niet redden om te kunnen doen.. we zijn pas tien over 4 klaar van school.. Waarschijnlijk rijden we wel gewoon mee, anders hoor je het nog, en sta ik na school ergends langs de route met mijn camera
Vorig jaar had ene groot deel een blauwachtig lintje?
(had toen maar 1 bokker gespot die toevallig voorbij reed
)
) Mogen wij niet meedoen.. Wel logisch natuurlijk.. maar wel jammer.. Keihard duimen op goed weer