Luchtige zomerjodphurs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 17:16

MH schoenen zijn binnen , zitten op zich lekker alleen juist datgene waarom ik op zoek ben naar nieuwe schoenen...heb ik met deze dus ook weer :+

Ik heb nu een paar MH Easy Rider schoenen , op zich wel fijne dingen maar ik kan er niet zo lang op lopen.
Krijg na een paar minuten al een hele zere hiel en verdomd als het niet waar is...met deze nieuwe schoenen is het krek eender !! Heb ze een half uurtje aangehad maar mijn voeten passen er aan de achterkant blijkbaar niet goed in ofzo :P

Heb volgens mij ook wel eens een paar MH winterlaarzen gehad waarbij ik het ook had...hoe het ook zij : ik koop NOOIT meer MH schoenen , ben meteen genezen :n

Dus deze maar weer te koop zetten , balen.....

Het is het hem gewoon weer dat ze te stug zijn , blijkbaar moet ik echt gewoon lekkere soepele / zachte sportschoentjes hebben -O-

1234

Re: Luchtige zomerjodphurs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 17:20

haha daar heb k ook altijd last van :P te stugge schoenen.
Daarom twijfelde ik ook bij deze schoenen vanwege het stugge elastiek wat er ook in zit aan de voorkant.
Wel balen zeg, dat deze bij jou ook niet goed zitten :S toch een berg geld.... kan je ze niet retour zenden??? (dan krijg je je volledige bedrag terug alst goed is, via marktplaats moet je altijd een lager bedrag vragen. (anders kunnen ze net zogoed naar de winkel)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 17:43

@pmarena: heb je de hielen wel eens goed uitgebogen ?? Dat kan een flink stuk schelen in lekker zitten nl :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 09:27

Hielen uitbuigen , hoe bedoel je dat ? :)

Bij mij is het echt het probleem dat m'n hiel steeds op en neer beweegt in bepaalde schoenen , na 10 stappen voel ik dan al dat het foute boel is en ik niks anders ermee moet doen dan rijden , want dan is er niks aan de hand :P

Die EasyRiders en winterlaarzen ook man wat krijg je daar een zere poten in :P

Qua verdere pasvorm en het elastiek vind ik ze prima , sluiten goed aan , zitten goed stevig en je komt er ook nog wel zonder al teveel moeite in.

Alleen die kalote-hiel weer.... zover ik weet heb ik dat alleen met rijschoenen / laarzen , het schuurt gewoon als de neten.... die winterlaarzen toen ook , was een soort waar iedereen helemaal jubelend over was , ik trek ze aan , loop er mee en voel direct hoe laat het weer is :P

Die dingen zijn ook zo verrekte stevig aan de binnenkant....een sportschoentje vormt gewoon lekker soepel mee rond je hiel...

Allemaal prima voor het rijden , geen enkel probleem , maar het is ook wel lekker als je eens af moet stappen onderweg en naar huis moet lopen , dat je dan niet helemaal ontveld thuis komt :P

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:04

Je zet de schoen met de neus tegen iets aan zodat ie niet weg kan en met je duimen duw je de hiel naar binnen. Dit doe je een paar keer tot ie wat soepeler is.
Meestal helpt dat al voldoende.

Heb je een te recht doorlopende hiel (dusa niet eentje die rond loopt) dan heb je ook plakdingetjes die je bovenin de hiel doet om slippen te voorkomen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:09

Nou ik zat inderdaad wel te zoeken naar een soort inlegzooltje , maar dan een kommetje voor tussen hiel en schoen , bedoel je zoiets ? Ik kon het echter alleen niet vinden :P

Ga eens kijken naar de mogelijkheden van het soepeler maken van de hiel , wie weet , bedankt voor het lichtpuntje in de duisternis :P