Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vjestagirl schreef:Ik snap dat je het vervelend vind voor die mevrouw, maar dit is toch ook vervelend voor jou? En jij ben eerlijk en duidelijk geweest, zij probeert gewoon de situatie naar haar voordeel te draaien. Als ik je tekst zo lees ben je ontzettend duidelijk geweest en is er geen enkele manier waarop ze dat niet begrepen kan hebben.
Zunzuncito schreef:@Anneliesdj. Heel nobel dat je mensen op hun blauwe ogen vertrouwd, doe ik ook graag, maar totale vreemden worden door mij alleen met respect behandeld. Vertrouwen is iets wat je alleen maar kan winnen, en dat is niet in een situatie met vreemden waarin je heel duidelijk aan het korste einde kan trekken. Je kan een hoop gezeur voor zijn en dit is alleen maar verloren energie spenderen aan iemand die het niet waard is.
Ik hoop dat op jouw standpunt blijven staan genoeg is TS.
Gemmeke schreef:Ik als koper van een zadel zou het zadel inderdaad laten liggen en niet meenemen.
Ik heb een keer een zadel gekocht voor 350 euro, zag er aan de buitenkant heel goed uit, heb de aankoopbon van de verkoper meegekregen en op goed vertrouwen dat de boom heel was en nooit gelast (ook nadrukkelijk om gevraagd) was geweest het zadel mee naar huis genomen! Ik blij want hij paste prima op mijn friesje!
Na een maand rijden lag het zadel niet lekker meer, dus hup ermee naar de zadelmaker, bleek de boom wel gelast, dat kon zij meteen aan de onderkant van het zadel al zien. En ja hoor door normaal gebruik is de boom gaan scheuren. Dus voor mij nooit meer een zadel kopen, zonder dat ik het zadel kan terugbrengen. als ik nu een zadel koop via MP of zoiets wil ik het kunnen passen en ermee langs bij een zadelmaker, zodat zij mij kan vertellen in welke staat het zadel is! Helaas had ik geen emailadres van de verkopende partij meer.
Maar ts je hebt duidelijke afspraken gemaakt met de koper, dus verkocht is verkocht!