Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Everytime schreef:Hahahaha wat een onzin dit.
Door merkkleding word je echt niet meer geaccepteerd ofzo..
Zal mij echt de grootste zorg zijn of iemand de allernieuwste GPA cap draagt of een 3 jaar CASCO cap, om maar een voorbeeld te geven.
Sannnn schreef:janouke schreef:haha jhaa maar sommige maakt dat wel wat uit, sommige vrienden van mij zullen echt niet snel tegen iemand praten die er niet zo uitziet als hun. En ik kan je vertellen dit komt regelmatig voor
Dat zegt dan eerder wat over jouw vrienden...
janouke schreef:Everytime schreef:Hahahaha wat een onzin dit.
Zal mij echt de grootste zorg zijn of iemand de allernieuwste GPA cap draagt of een 3 jaar CASCO cap, om maar een voorbeeld te geven.
haha jhaa maar sommige maakt dat wel wat uit, sommige vrienden van mij zullen echt niet snel tegen iemand praten die er niet zo uitziet als hun. En ik kan je vertellen dit komt regelmatig voor
Everytime schreef:Hahahaha wat een onzin dit.
_Arwen_ schreef:En toch merk ik het wel in de inrijbak... maar dan meer dat mensen met dure kleding de baan opeisen. Niet allemaal uiteraard. Niet eens even sorry zeggen als ze tegen je aan botsen enzo...