Junia schreef:Vaessen daar heb ik een tijdje verzorgpony's gehad. Dat is een hele leuke en gezellige stal, ik heb daar een hele zomer rondgehuppeld en er was nooit herrie en ook altijd wel iemand die in was om lekker samen buiten te gaan rijden ofzo. En de paardjes gingen 's ochtends buiten en en 's avonds pas weer naar binnen, dus die konden lekker heel de dag op de wei spelen. Ik hoop dat je daar een plekje krijgt.
En wat er nu bij jou op stal gebeurt dat riekt gewoon naar bedrog. Ik denk dat je wordt bedonderd waar je bij staat. Ik betaal mijn stalling ook contant, maar bij ons is de staleigenaar een super lieve en eerlijke man. Bij jou is dat duidelijk niet het geval. Ik snap dat je er niet wilt blijven, zeker nu je merkt dat je achter je rug om wordt zwartgemaakt. Daar betaal je hem niet voor! Zelfs al zou hij echt denken dat je hem niet hebt betaald hoeft hij geen akelige dingen over je te gaan zeggen tegen anderen. Ik zou ook niet willen blijven en maar vast beginnen met spullen pakken
En als hij een ketting op je deur hangt neem je 'n betonschaar mee. Hij heeft het recht niet om je paarden daar vast te houden. Jij kan misschien niet bewijzen dat je wel betaald hebt, hij kan ook niet bewijzen dat je dat niet hebt gedaan dus heeft hij geen poot om op te staan.
Heel veel succes!!!
De stal waar ik nu nog sta was in het begin ook een super lieve en eerlijke man. Maar mensen kunnen veranderen.
A.s zaterdag vertrek ik met mijn paardjes naar de nieuwe stal. Kan niet wachten tot het zover is..
Maar veranderd niet aan het feit hoe het nu allemaal loopt, het is gewoon niet netjes.
Voor de stalbaas niet en hoe ik er nu over denk om weg te gaan op een stiekeme manier :S

Maar een rit in de regen is van tijd tot tijd toch ook héeerlijk?
Ik voelde me zo banketstaaf dat ik compleet dicht sloeg. Heb de oude stal eigenaar compleet genegeerd en ben gewoon verder gegaan met mijn paard verder af te zadelen. Oude stalbaas ging naar de nieuwe stalbaas en riep keihard zei betalen niet en kijk maar uit met hun etc. Ik voelde me echt voorschut maar wist tegenlijker tijd ook dat ik in mn recht stond. Probeer het maar eens aan te tonen dat ik niet betaald heb! Ook begon de oude stal eigenaar tegen mijn (paarden)verzorgster dat ze wel een dikke mercedes kan rijden maar niet de stal betaald! Terwijl hij ook verdommes goed weet dat die mercedes niet van haar is en de paarden niet van haar zijn!
)