Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hawai schreef:Misschien een optie om samen met haar naar Annemarie v/d Toorn te gaan (monty roberts)
Heb hier heel erg veel goede ervaringen over gehoord.
Google maar eens op montyrobert.nl
Succes met je merrie, ergens moet er toch iets aan de hand zijn met dit gedrag.
heb met mijn 3 jarige merrie ook een deskundige in moeten schakelen maar zij was gewoon typetje te dominant en vond zichzelf veel belangrijker als ze eigenlijk was
Horsea_nl schreef:volgens mij heb je het over de moeder...
deze is 5 en heeft nauwelijks wat gedaan. niet meer dan het laatste jaar 3 keer in de week 15 minuten lopen. en dit is een ruin dus die kan geen veulens krijgen.
hij is op de foto's geweest. atrose ocd en een ontsteking van het hoefbeen. verklaart alles dus. hij moet schraal op voer en kan alleen als recreatiepaard door het leven.
Horsea_nl schreef:nee eigenlijk niets. ik longeer haar vaak los en probeer haar altijd even gedag te zeggen.
Horsea_nl schreef:volgens mij heb je het over de moeder...
deze is 5 en heeft nauwelijks wat gedaan. niet meer dan het laatste jaar 3 keer in de week 15 minuten lopen. en dit is een ruin dus die kan geen veulens krijgen.
hij is op de foto's geweest. en afgekeurd. verklaart alles dus. hij moet schraal op voer en kan alleen als recreatiepaard door het leven.
Horsea_nl schreef:deze merrie is naar australie verkocht en gaat nu als fokmerrie door het leven. de mensen daar zijn helemaal blij met haar. en ik dus ook
Mist schreef:zo, 3 hele maanden, wat gul!
Waarom rust geven ? om het paard te laten bijkomen van de lichamelijke en geestelijk impact van op vroege leeftijd ingereden te zijn.