Binnenkort (zeer binnenkort
) maar even langs de ruitersportzaken voor een nieuwe cap (
m'n oude was gewoon nog heel goed alleen is door een val gaan 'kraken' en lijkt me dus niet meer veilig.
) en dus een BP. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar even langs de ruitersportzaken voor een nieuwe cap (
m'n oude was gewoon nog heel goed alleen is door een val gaan 'kraken' en lijkt me dus niet meer veilig.
) en dus een BP.
alleen krijg er een mooie rode streep van op m'n hoofd en hoofdpijn, ben er echt uitgegroeit.. 

) Dat iets lekker zit en dat je er genoeg vrijheid in hebt is voor mij ook echt een vereiste, anders trek ik hem alsnog niet aan.
geen zweetkop meer in de zomer (of toch veel minder), lekker handig voor kleine hoofdjes en ook licht en makkelijk in onderhoud.
Evony schreef:Anoniem schreef:1 jaar geleden heb ik vanuit de UK besteld. En dat scheelde me ong. 80 euro met nederland. Dus incl. verzendkosten.
Dus als je een how's wil kopen. Zou ik zeker eens vergelijk met de UK
In de UK betaal je voor een How's maat M (adult) 181,77 euro incl. verzendkosten
In nederland voor een how's Maat M (adult) 240 euro
Dus op dit moment scheelt dat 60 euro.. Ik zou het de moeite waard vinden!
dan komen er nog verzendkosten over en daar buiten zijn ze in nederland nu in de aanbieding
als je me niet gelooft mag je het na zoeken, kan je de site geven waar ik de mijne heb gekocht..
. En het is waarschijnlijk goed voor je zelfvertrouwen, dus dan ga je alleen maar met plezier rijden. Kwaad kan het iig niet, dacht ik zo
KautoStar schreef:Ik zit me ook even af te vragen of ik er een ga kopen. Ik rij in principe 2 keer per week, maar na een val heb ik nogal last van mijn rug. Misschien is het toch handig om een body protector te kopen. Maar ik weet eigenlijk niet of ik er een nodig heb met 2 rijlessen per week. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje huiverig ben geworden na mijn val. Het was op zich niets ernstigs, maar toch.