Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben dan ook van mening dat het dan echt wel raar moet lopen moet het gevaarlijk worden....

DendroFleur schreef:Maar op de verening reed van de week ook iemand met een sjaal. Gewoon los om haar nek gebonden en de uiteinden los. Snap daar niet echt het nut van. Alles wappert in je gezicht en je moet er inderdaad niet aan denken dat je ergens in blijft hangen.
(ik mis een 'evil' smiley) 
Petrax schreef:Volgens mij zijn er niet veel mensen in dit topic die denken dat rijden met een sjaal niet verstandig is.. Zelf rij ik ook wel eens met een sjaal, vriendinnen van mij doen dat bijna altijd.
Het is lekker warm, en als het verder goed bij je jas is ingestopt, zie ik ook niet echt de gevaren ervan..
..
.. Fleurtje100 schreef:Bellatrix schreef:Je moet eigenlijk sowieso nooit met loszittende en hangende kleding gaan rijden. Een sjaal kan afwaaien en het paard kan schrikken. Of met een buitenrit kan je ergens aan vast blijven hangen ofzo. Kleding gaat wapperen en kan geluid maken waardoor je paard weer schrikt.
Hehe, ja maar met die redenatie kun je beter helemaal niet op een paard gaan zitten. Er zijn wel een miljoen dingen waarvan een paard kan schrikken. Heb een behoorlijk angsthaas, en dat is juist een stuk minder geworden door vooral veel dingen te doen waar hij van kan schrikken.