Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xx_Kelly_xx schreef:Ik vindje met sommige dingen nogal duur, een paddock abonnement, wat houdt dat in?
Wij betalen helemaal niks voor de paddock.. paard moet toch buiten kunnen komen en een paddock gebruikt geen stroom, paard zorgt zelf voor de beweging. Of als je hem er zelf inzet, betaal je dan niks?
playboysches schreef:ik zou alleen niet willen kiezen tussen of paddock of stapmolen. Bij ons worden de paarden door stal elke dag 3 uur in de paddock gezet, dit zit bij de stalprijs inbegrepen. Als je je paard in de molen wilt laten zetten kost dit 30 euro, dan worden ze naast elke dag paddock ook nog is elke dag een uur in de stapmolen gezet (of korter als je dit wilt)
Gelukkig hoeven wij dus niet te kiezen, maar anders zou ik zeker voor paar uur paddock kiezen i.p.v een half uur/uur stapmolen.
xx_Kelly_xx schreef:Okee dat van het paddock abbonement snap ik nu beter, alleen vind ik je stalgeld al best wel hoog, maar weet niet in welke regio jullie zitten.
D_Desteny schreef:Ik kan mijn paard in de ochtend door de stal zelf in de molen laten zetten en binnen laten halen dit kost 1.50 per dag.
En zelf kan je gewoon zo vaak je wil in de molen.
Als de paddocks niet gebruikt kunnen worden door de vorst dan moet je het op het bord schrijven met de tijd dat je je paard er in zet en mag elk paard er 30 minuten in.
Sjarett schreef:D_Desteny schreef:Ik kan mijn paard in de ochtend door de stal zelf in de molen laten zetten en binnen laten halen dit kost 1.50 per dag.
En zelf kan je gewoon zo vaak je wil in de molen.
Als de paddocks niet gebruikt kunnen worden door de vorst dan moet je het op het bord schrijven met de tijd dat je je paard er in zet en mag elk paard er 30 minuten in.
Dan zit je bij 5 dagen per week in de molen zetten toch ook al op 30 of meer euro per maand.
ik vind het vooral geestdodend, die van mij loopt er alleen in op een vrije dag als ik zijn stal doe, anders nooit! En nooit langer dan 10min
Sjarett schreef:playboysches schreef:ik zou alleen niet willen kiezen tussen of paddock of stapmolen. Bij ons worden de paarden door stal elke dag 3 uur in de paddock gezet, dit zit bij de stalprijs inbegrepen. Als je je paard in de molen wilt laten zetten kost dit 30 euro, dan worden ze naast elke dag paddock ook nog is elke dag een uur in de stapmolen gezet (of korter als je dit wilt)
Gelukkig hoeven wij dus niet te kiezen, maar anders zou ik zeker voor paar uur paddock kiezen i.p.v een half uur/uur stapmolen.
Wij hebben 8 paddocks ter beschikking en ik red het net om alle paarden de hele of halve dag buiten te laten lopen.
In de molen en ook nog in de paddock is niet te doen. Ik gun het ze van harte hoor, van mij moet ieder paard buiten kunnen lopen en die van mezelf staan ook zo veel mogelijk buiten, maar ik weet dat er klanten zijn die helemaal niet zo blij zijn als hun paard heeft liggen rollen in de modder. Daarvoor heb ik de combi regeling gemaakt.