Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lowara schreef:mjah..... dan is het voor mij wel zuur hoor, want ben ondanks dat toch ruim 2 uur bezig om haar netjes te proberen te krijgen, en haar in te vlechten etc.
en dan zo'n bruine of zwarte die zonder borstelen van stal wordt getrokken, en die krijgen allemaal 7'ens en 8ten

Ik dacht toch eigenlijk dat dat wel te zien is... plutolover schreef:Ik vind dat je de onderbenen gerust kan wassen in wat koudere temp. Als een paard last heeft van een peesblesure moet die ook gekoeld worden. Al is dat natuurlijk een ander voorbeeld. Maar daar moeten ze opzich wel tegen kunnen als je het niet te lang doet en daarna gewoon uitstapt.
) Schimpje schreef:Ik was vrijwel altijd de benen van mn tinker, maar zodra ik in een losrijbaan met een beetje "viezige" bodem kom is er niets van te zien. Vooral in de winter, als zijn sokken niet zo snel drogen en dus vaak een beetje klam zijn als we op wedstrijd gaan. Ben er nooit op afgestraft, jury ziet ook wel in dat zulke mega-sokken niet schoon te houden zijn.
Zelfs gehad dat jury's later naar me toe kwamen en zeiden dat ze gezien hadden dat hij schoon de trailer af kwam hoor! Terwijl ik dan in de proef met blubberpoten aan kwam door het losrij terrein.
.