hartelijk dank voor jullie adviezen. Maar dat mijn meisje warme voeten houdt vind ik ook wel fijn. Natuurlijk gaat veiligheid boven alles, maar ze heeft aan beide zijde nog een 2 cm over en ben bij de les aanwezig en heb nog niet gezien dat ze is blijven hangen op welke manier dan ook.
Megan_
Geplaatst: 03-01-11 16:08
Ik heb de Thermolaarzen Mondoni Alaska, vind ze echt super! Droge en warme voetjes en ik kan er gewoon mee rijden Niet verkeerd voor die prijs
Ik heb winterlaarzen van HKM geloof ik, die zijn lekker warm en ook niet zo dik. Het zijn gewone laarzen met hele dikke voering zeg maar
Nicky_
Geplaatst: 03-01-11 16:11
Ikzelf bleef met die van mij inderdaad in de beugel vast hangen. Rijdt er dan ook nooit mee, trek ze wel op stal aan als ik klaar ben met rijden Laarzen zijn van Br
Ik heb zelf voor de koude dagen ook thermolaarzen. Ik rij er ook mee, en ik blijf niet in de beugel hangen.
LisaaBloem
Geplaatst: 03-01-11 16:52
Met kinderen zou ik het niet doen als ze nog hun benen niet stil kunnen houden, zelf rij ik er wel mee, alleen tijdens het springen zit ik wel vaker vast dus dat doe ik niet meer.
Horsesandme
Geplaatst: 03-01-11 16:57
Vroeger op de manege mocht ik er nooit mee rijden. Nu doe ik het wel soms maar blijf wel vaak in de beugels hangen. Dus vind het niet fijn rijden. Maar als ze Der geen last van heeft en er genoeg ruimte over is in de beugels kan het volgens mij geen last
Banyu
Geplaatst: 14-01-11 19:45
In de winter vind ik ze ideaal zitten met rijden !! heb ze dan ook bijna hele dagen dat ik op stal ben aan! mesten, rijden, na de wei, alles!
nhpvb
Geplaatst: 14-01-11 19:56
ik bleef af en toe hangen in de beugel, maar als er genoeg ruimte is kan het gewoon