Wat kun je van een dierenarts verwachten in het weekend

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 17:39

Als ik bel, dan geef ik altijd zo veel mogelijk informatie door. Dan kan de DA daarop oordelen hoe urgent het is. Zit hij net vast, dan geeft hij tips wat we kunnen doen tot hij kan komen. Is het echt heel druk en kan hij echt de dag zelf niet (vb spoedgevallen) dan zal hij zorgen dat er spullen klaarstaan in zijn praktijk die we dan mogen ophalen met instructies hoe, wat en hoeveel.
Is er een spoedgeval, dan komt ie gelijk natuurlijk. Zit hij al bij een ander spoedgeval, kan altijd, dan geeft hij je het nummer van zijn praktijkcollega of hij belt even zelf als hij kan dat ze tot bij jou moeten komen. Vind ik persoonlijk super service!

Wat ik ook leuk vind aan mijn DA's: als ze bij een spoedgeval moeten komen of het loopt onverwacht pak hoger op dan voorzien (ernstiger dan gedacht, of flink pak medicatie) en je hebt niet genoeg op zak, dan mag je altijd bij de eerste gewone consultatie-uren binnenspringen om te betalen, of je mag het overschrijven. Zijn er wel al paar jaar trouwe klanten en altijd mt alles heel correct, maar ik vind het toch maar schitterend dat ze het toestaan.