Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xx_Kelly_xx schreef:Apple schreef:Punt is dat ze waarschijnlijk toen je zusje eraf is gevallen heeft ontdekt hoe dat spelletje werkt en daar heb je nu problemen van
Ik ben er ook af gevallen.
.xx_Kelly_xx schreef:Mijn zusje is er afgevallen door dat bokken, dus toen is ze wel begonnen met het gedrag maar al toen me zusje er nog op zat.

Apple schreef:xx_Kelly_xx schreef:Mijn zusje is er afgevallen door dat bokken, dus toen is ze wel begonnen met het gedrag maar al toen me zusje er nog op zat.
Dat bedoel ik, toen is het haar gelukt om iemand eraf te krijgen namelijk je zusje. Vervolgens is het haar ook gelukt om jou eraf te krijgen en was helemaal het hek van de dam
Als je zusje bij die bokpartij was blijven zitten had ze het misschien niet meer geprobeerd

Paar rondjes gereden en afgestapt terwijl het echt super ging. Was erg trots.
Als mijn merrie een frisse bokbui had in haar puberteit (en bokken dat kan ze wel, gelukkig kan ik ook goed zitten) riep mijn instructrice altijd: gewoon doen alsof je gek bent, lekker doorrijden.