Paardenvierdaagse mei 2011

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stoer_san

Re: Paardenvierdaagse mei 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:45

Het is zooo leuk om te doen! Wij (mijn haf en ik) zijn oude rotten in het vierdaagsegebeuren; we hebben nu een keer of 10 Dwingeloo gedaan en -ik geloof- 5 keer Zorgvlied (ook aan te raden trouwens). Ben benieuwd of Kootwijkerbroek net zo leuk is!

Sanne2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:11

Hoe ziet jouw Haf eruit??

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:52

De mijne? Breed en niet zo groot, 1.38, redelijk donker en helemaal vol appeltjes. Ik vind hem prachtig, maar fokkerijtechnisch klopt er weinig van... Zal even kijken of ik een foto kan uploaden.

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:55

Afbeelding

Deze is van afgelopen zondag, met de vierdaagse zijn we aangespannen.

Sanne2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:08

Wij doen helaas niet meer mee :-( De Haf van Marlies loopt niet goed, dus we hebben de vakantie helaas af moeten zeggen!
Jullie allemaal heel veel plezier en hopelijk tot volgend jaar!!!

Ninie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:51

Sanne2000 schreef:
Wij doen helaas niet meer mee :-( De Haf van Marlies loopt niet goed, dus we hebben de vakantie helaas af moeten zeggen!
Jullie allemaal heel veel plezier en hopelijk tot volgend jaar!!!

Jammer dat je niet mee kunt doen, het is daar zo mooi! Ik heb de routes bekeken op internet, moet zeggen, zijn best pittig. Had gedacht dat de korte routes rond de 20 km zouden zijn en zie nu dat ie rond de 25/30 km zitten. :o Zijn er nog meer mensen die alleen komen zoals ik en met wie ik mee kan rijden?
Uiteraard mag het ook iemand zijn die met de kar komt, dan rijd ik er gewoon achteraan. :D
Hoor het graag van jullie.

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:54

morgen *\o/* *\o/* *\o/*

xrainnblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:24

is dat er ? , lijkt me best wel gaaf!

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:47

We hebben een geweldige week gehad, met super mooie routes, de Veluwe is echt een machtig gebied om te rijden.
Marjolein_ en Kathelijne, was gezellig! Hoop dat jullie ook goed thuisgekomen zijn? Wij wel in ieder geval! Hopelijk tot volgend jaar (of eerder in Dwingeloo en/of Zorgvlied, zou leuk zijn)!

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:51

hé san! wij zijn goed thuis gekomen hoor. We hebben enorm genoten en hebben meteen gereserveerd voor volgend jaar :-). Vond het supergezellig! hoe is jouw rit gisteren gegaan? ook top?

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:14

Was inderdaad een leuke rit, maar Stoer was HEET! En het groepje waar ik mee meereed ging niet zo snel. Heb dus maar af en toe een zijpad genomen voor een galopje en uiteindelijk (hoe verrassend) de lange route maar gereden, het extra stuk helemaal alleen met m'n poownie (kon ook geen groom meer regelen, maar men meestal alleen, dus nu ook maar). Toen was 't goed, maar we gingen wel hard, hahaha.
Sta nog steeds versteld van de energie van dat mannetje, waar haalt 'ie het toch vandaan? Ja, was inderdaad een supergezellige week en ik wil volgend jaar ook heel graag weer meedoen!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 08:51

stoer_san schreef:
We hebben een geweldige week gehad, met super mooie routes, de Veluwe is echt een machtig gebied om te rijden.
Marjolein_ en Kathelijne, was gezellig! Hoop dat jullie ook goed thuisgekomen zijn? Wij wel in ieder geval! Hopelijk tot volgend jaar (of eerder in Dwingeloo en/of Zorgvlied, zou leuk zijn)!

Hey San! Wij zijn inderdaad goed aangekomen. nog gelukt bij de tandarts? ;)
Wat een top vierdaagse he!! geweldige routes en super gezelschap!
En wat is Stoer stooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeer!!!!! ik vind hem helemaal geweldig! wat een leuk ding! Ik ben fan!

Ga vanavond gelijk even kijken naar Dwingeloo / Zorgvliet...kijken wat mogelijk is.

En en en cowboy spelen met de koeien! heb ik ook zin in! :D

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:05

@kath_ Nope, praktijk waar ik heen belde was om half 1 al gesloten, dus dat schoot niet op. Heb me dit weekend in leven gehouden met yoghurt en gesopte witte bolletjes en kan straks om kwart over 12 bij m'n eigen tandarts terecht, dus gaat gelukkig helemaal goedkomen!
Dwingeloo moet nog wel lukken hoor, die is van 13 t/m 16 juli, heb ik even voor je nagekeken, site is www.paardrijvierdaagse.nl
Zorgvlied zal wel vol zitten, maar je weet maar nooit... Gewoon proberen! Als het lukt kun je het best logeren op de Alberthoeve in Wateren, daar zitten wij ook altijd! Super leuk en gezellig plekje en voor de paarden is het top geregeld! Ze hebben waarschijnlijk alleen nog maar weidegang beschikbaar, stalling zit altijd gelijk vol... Voor de ruiters hebben ze groepsaccommodaties beschikbaar, met slaapkamers varierend van twee tot 6 persoons en ontbijt (en lunchpakket) is inbegrepen. Hou me ff op de hoogte?! Zou echt waanzinnig gezellig zijn!!!
En voor het koeispelen kun je kijken op de site van de A OK Ranch www.aok-ranch.nl. Stoer en ik gaan op 26 juni en 14 augustus weer. Zou leuk zijn om jullie daar ook te zien! Groeten!!!