Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

shera schreef:Citaat:Mijn instructrice vindt het ook onnodig!
Ik vind dat het verboden moet worden dat instructie dergelijke uitspraken doet.....
ietjelover schreef:Ik vindt het gewoon eige keuze.
Als zou mijn instructirce zeggen dat het zou moeten van haar, zou ik nog een andere zoeken ook.
Ik kan er niet mee rijden, houdt mn rug en schouders stijf en vast en na een hallf uur kan ik niet meer rijden van de pijn.
Ik heb er al verschillende aan gehad.
Ik heb pas een keer gehad dat een bodyprotecot misschien had geholpen, toen had en gekneusde ribben, maar verder nooit.
eowyn04 schreef:ietjelover schreef:Ik vindt het gewoon eige keuze.
Als zou mijn instructirce zeggen dat het zou moeten van haar, zou ik nog een andere zoeken ook.
Ik kan er niet mee rijden, houdt mn rug en schouders stijf en vast en na een hallf uur kan ik niet meer rijden van de pijn.
Ik heb er al verschillende aan gehad.
Ik heb pas een keer gehad dat een bodyprotecot misschien had geholpen, toen had en gekneusde ribben, maar verder nooit.
Een instructeur of instructrice kan het altijd adviseren.
Of je de BP gebruikt zal altijd eigen keuze zijn!!
Maar een instructeur/trice mag nooit uitspraken doen door te zeggen dat het onnodig is.
Advies is er, maar keuze blijft bij jezelf.
Zo zou het moeten zijn.
) besloten dat ik er toch maar eentje ga aanschaffen (binnenkort komen er groepsspringlessen, dus die gaat wel van pas komen).