17-08 hoofdstel besteld en betaald, nog steeds niet binnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

justhorseoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:18

Ik heb wel goede ervaringen met Agradi ik kocht regelmatig bij hun
Alleen toen kon je nog afhalen en ging mijn stief vader altijd nu moet je verzendkosten betalen en vind dat altijd zo zonde die extra kosten dus ik bestel niet meer

Ze zijn nog niet zo lang overgegaan op volledig opsturen ( eerst hadden ze showroom en kon je afhalen nu niet meer )
Misschien hebben ze zoveel vraag dat het even fout gaat of iets

Maar goed ik heb nog geen problemen gehad

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:25

hotchocolat schreef:
Het hoofdstel heb ik nog niet gehad. Misschien morgen?

Ik moet alleen werken dus het is niet te hopen dat ze de doos op de stoep neerzetten zoals de vorige keer.
Iedereen kan het dan zonder een enkel probleem meenemen.

Aan een doos voor de deur zetten kan Agradi niets doen dat zijn de sukkels van de TNT!!!
Die hebben van ons ook al twee klachten gehad voor zulke acties. We wonen aan een stik drukke straat en dan vindt je een pakket voor je deur of aan de deurklink gehangen. Ze zeggen sorry en doen het gewoon weer. Heb met agradi gelukkig nog nooit problemen gehad en ik bestel voor al mijn vee daar produkten. Zelf mega service omdat ze tijdens een belletje 3x naar het magazijn zijn gelopen om iets op te meten! Jammer om dit nu te horen.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:42

dat er veel klachten zijn geweest hebben ze al in een mail een keer kenbaar gemaakt, ze legden uit dat het aan de grote drukte lag.

maar dat is al een hele tijd geleden (10 september heb ik deze mail ontvangen. Er werd gezocht naar nieuwe personele bezetting om de grote drukte te kunnen verwerken) dus je zou verwachten dat het inmiddels al wel gefixt zou zijn?

ukoldaatje

Re: 17-08 hoofdstel besteld en betaald, nog steeds niet binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 09:21

Zo, ik heb geannuleerd..ik heb mijn spullen nodig!!!!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:13

anjaenrene schreef:
hotchocolat schreef:
Het hoofdstel heb ik nog niet gehad. Misschien morgen?

Ik moet alleen werken dus het is niet te hopen dat ze de doos op de stoep neerzetten zoals de vorige keer.
Iedereen kan het dan zonder een enkel probleem meenemen.

Aan een doos voor de deur zetten kan Agradi niets doen dat zijn de sukkels van de TNT!!!
Die hebben van ons ook al twee klachten gehad voor zulke acties. We wonen aan een stik drukke straat en dan vindt je een pakket voor je deur of aan de deurklink gehangen. Ze zeggen sorry en doen het gewoon weer. Heb met agradi gelukkig nog nooit problemen gehad en ik bestel voor al mijn vee daar produkten. Zelf mega service omdat ze tijdens een belletje 3x naar het magazijn zijn gelopen om iets op te meten! Jammer om dit nu te horen.

Dat is geen TNT Ik woon in Duitsland. Het andere postbedrijf zet het netjes vor me in de schuur met een briefje in de brievenbus.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:44

Nou, mijn order status is nog hetzelfde, maar heb zojuits een mail ontvangen dat het verstuurd zou zijn...

Ben benieuwd.

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:53

hoi, ook ik had problemen met agradi, bestelling geplaatst, stond 2-3 dgn levertijd. Krijg ik een bevestigingsmail waar ong. 8 dgn levertijd stond, week later een mail dat het niet op voorraad was. En na heen en weer gemail bleek dat ook de leverancier niet wist wanneer hij het binnen kreeg. Dat was inmiddels al een tijd later, en toen gezegd dat ik mijn geld terug wilde, nou prima, ze gingen het terug storten. Kreeg het geld maar niet binnen dus paar keer gemaild waar het bleef, geen reactie gehad. Toen ong. 2 maanden later nog eens gemaild, kreeg ik bericht dat ze de administratie opdracht had gegeven het dezelfde dag nog over te maken. En eind van die week had ik dan eindelijk mijn geld terug. Ga daar never nooit meer een bestelling doen!

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:01

Zojuist is uw order in het magazijn van Agradi verwerkt. Vanaf ongeveer 20.00 kunt u de hieronder vermelde code gebruiken om uw pakket te volgen. Wij danken u vriendelijk voor uw bestelling bij WWW.AGRADI.NL.

GRRRRRRRRRRRRRRRRR,....ik van het weekend alles geannuleerd en vanmorgen die dingen in de ruitersport zaak in de buurt gehaald, krijg k bovenstaande mail!!!

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:02

Ik heb nog nooit problemen met agradi gehad.
Ja wel een eens langere levertijd gehad, maar dat kwam omdat toen ik het bestelde deze niet op voorraad was... maar had er ook geen haast mee en had hem evengoed na 3 weken binnen.
Verder heb ik alles altijd keurig met een week binnen. Geen problemen hier, tot dusver.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:03

ukoldaatje schreef:
Zojuist is uw order in het magazijn van Agradi verwerkt. Vanaf ongeveer 20.00 kunt u de hieronder vermelde code gebruiken om uw pakket te volgen. Wij danken u vriendelijk voor uw bestelling bij http://WWW.AGRADI.NL.

GRRRRRRRRRRRRRRRRR,....ik van het weekend alles geannuleerd en vanmorgen die dingen in de ruitersport zaak in de buurt gehaald, krijg k bovenstaande mail!!!

ja maar in het weekend zullen ze wel niet werken, dus dan is het logisch dat ze jou annulering nog niet verwerkt hebben...

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:28

Ik heb de vorige bestelling ook lang moeten wachten op het pakje.
Toch heb ik nu weer besteld, de prijzen zijn ook wel erg aantrekkelijk!
Ik hou wel in mijn hoofd dat het wel een tijdje kan duren.
Ben benieuwd hoelang ;-)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:32

Ik vind het wel enorm balen..

De producten die ik bij Agradi wil bestellen, lijken ook alleen maar daar te koop! :\

Ik zoek me rot, ook op internet, maar ik vind geen enkele andere online webwinkel..

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:27

Steentje schreef:
Ik vind het wel enorm balen..

De producten die ik bij Agradi wil bestellen, lijken ook alleen maar daar te koop! :\

Ik zoek me rot, ook op internet, maar ik vind geen enkele andere online webwinkel..

Wat zoek je dan??

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:53

Mijn bestelling geannuleerd, nadat ik mail kreeg dat er één product nog altijd niet leverbaar was. Ik ga donderdag ergens heen waar ze de producten ook hebben en die dagen fikse korting geven! :D Dus geen Agradi meer voor mij.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:20

Mijn spullen zijn vandaag bezorgd....

Ga nu wel 2 keer nadenken voordat ik bij hen bestel.

Maar moet zeggen, vergeleken met sommigen zijn de drie en halve week van mij nog niet eens zo heel lang!

vancky2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:22

Ik wacht al bijna 2 maanden en vandaag werd het nogmaals uitgesteld....

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 18:20

Joepie! Ik heb mijn bestelling binnen! Maar ga me ook wel 2 keer bedenken voor ik daar weer wat bestel en dat is best jammer. Want vond het altijd een goede webwinkel!

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 18:44

ik stuurde na 2 weken al een mail na agradi of ze de boel nog binnenkregen..
had ik het binnen zit mn hele scheerapparaat die ik besteld had onder de olie :+ flesje olie wat er bij zat voor 3 kwart leeg dus kan ik daaar weer achteraan... ;(

bestel volgende keer ook ergens anders duurde me wel erg lang allemaal..

Graafmachien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:50

justhorses schreef:
Ik heb wel goede ervaringen met Agradi ik kocht regelmatig bij hun
Alleen toen kon je nog afhalen en ging mijn stief vader altijd nu moet je verzendkosten betalen en vind dat altijd zo zonde die extra kosten dus ik bestel niet meer

Ze zijn nog niet zo lang overgegaan op volledig opsturen ( eerst hadden ze showroom en kon je afhalen nu niet meer )
Misschien hebben ze zoveel vraag dat het even fout gaat of iets

Maar goed ik heb nog geen problemen gehad

Er zijn nu geen verzendkosten meer zie ik net,

Ik bestel al jaren zonder problemen

Ik besteld vooral agrarische artikelen, zonder problemen

In mijn eigen ruitersportzaak is dit hoofdstel ook nog niet leverbaar, volgens mij is het hoofdstel vanuit de leverancier niet leverbaar.

Wammus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 15:40

ik bestel regelmatig bij Agradi, zeker omdat de prijzen lager liggen dan ergens anders ( vooral bij die kortingen) en omdat ze een veel ruimer assortiment hebben dan wie dan ook.

Ik vind juist dat ik goed geinformeerd ben over levertijden, en wanneer je belt word je aan de telefoon erg netjes geholpen, ze belde zelfs direct met een leverancier toen mijn product een vertraagde levertijd had.

De broek die ik kocht kost 32 euro, in iedere andere winkel 39,95 door de actie ging er ook nog eens 10% af, nou dan wil ik best iets langer wachten.

moniquekj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:54

waarom bestellen wij via internet onze spullen? Omdat het een gemakkelijke en vaak goedkope manier is van kopen. wat geef je daarbij uit handen? De levering en het moment van levering. Wil je zeker zijn van het moment van bezit dan zul je toch zelf naar de winkel moeten gaan. Je kunt hier dus lang en kort over discussieren, zo zit het gewoon. Geen enkel betrouwbaar bedrijf is erop uit bovenaan een lijst te staan met de langste levertermijn. Uit ervaring weet ik dat Agradi en de mensen die er werken altijd proberen behulpzaam te zijn en je vriendelijk en geduldig te woord staan. Ik lees hier reacties van mensen die nu ongerust zijn over hun bestelling bij genoemd bedrijf. Deze ongerustheid is ontstaan door alle verhalen die in dit forum zijn geplaatst. Dit is onterecht. Ga uit van je eigen ervaringen en dan zul je zien dat het allemaal goed komt. Misschien moet je weleens iets langer wachten dat je verwacht had maar hoe vaak kom je niet in een winkel voor een bepaalde actie en het artikel is na een uur uitverkocht en niet meer te krijgen. dat risico loop je bij Agradi niet en alles is altijd heel scherp geprijst. er gebeuren wel ergere dingen bij aankopen via internet....geen zorgen dus!!! ;)

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 00:29

Ik heb het vandaag binnen gekregen. Dat vind ik best snel aangezien ik het weekend niet meetel en ik het pas vrijdag laat in de middag heb besteld. Helaas kwam hij smiddags en niet voordat ik naar de paarden ging, kwamen hem onderweg wel tegen wij die wagen aangehouden, maar het paket lag helemaal vooraan dus wilde hij hem nog niet pakken

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 00:40

nikitabanana schreef:
ik stuurde na 2 weken al een mail na agradi of ze de boel nog binnenkregen..
had ik het binnen zit mn hele scheerapparaat die ik besteld had onder de olie :+ flesje olie wat er bij zat voor 3 kwart leeg dus kan ik daaar weer achteraan... ;(

bestel volgende keer ook ergens anders duurde me wel erg lang allemaal..

gezien mijn reactie hierboven..

moet ik eigenlijk bekennen, dat ik ze wel erg klantvriendelijk vind... ik stuur mailtje en krijg snel een email terug.. kon nieuw flesje olie krijgen maar mocht ook als ik het niet vertrouwde de machine terugsturen kreeg ik een nieuwe retour! njaa netjes afgehandeld :D dus ze krijgen hem retour want gaat om bijna 200.- wil ik de gok niet wagen... kwa levertijden zit er mischien verbeter puntje in, maar kwa klantvriendelijkheid heb ik er zeker vertrouwen in!

(ben overigens wel benieuwd hoelang het nu gaat duren voordat ik mn nieuwe machine heb :Y) )

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 00:57

Ik heb twee weken geleden nog wormenkuren besteld en die had ik binnen een paar dagen binnen en dat was ook nog zonder verzendkosten. En verder bestel ik daar ook regelmatig wat en ik heb nog nooit problemen met het bedrijf gehad.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:47

ik was altijd heel tevreden over agradi,maar ik denk ook wel na voor ik wat bestel.
had in maart strijklappen besteld en ze zijn in juli pas geleverd!!