Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hotchocolat schreef:Het hoofdstel heb ik nog niet gehad. Misschien morgen?
Ik moet alleen werken dus het is niet te hopen dat ze de doos op de stoep neerzetten zoals de vorige keer.
Iedereen kan het dan zonder een enkel probleem meenemen.
anjaenrene schreef:hotchocolat schreef:Het hoofdstel heb ik nog niet gehad. Misschien morgen?
Ik moet alleen werken dus het is niet te hopen dat ze de doos op de stoep neerzetten zoals de vorige keer.
Iedereen kan het dan zonder een enkel probleem meenemen.
Aan een doos voor de deur zetten kan Agradi niets doen dat zijn de sukkels van de TNT!!!
Die hebben van ons ook al twee klachten gehad voor zulke acties. We wonen aan een stik drukke straat en dan vindt je een pakket voor je deur of aan de deurklink gehangen. Ze zeggen sorry en doen het gewoon weer. Heb met agradi gelukkig nog nooit problemen gehad en ik bestel voor al mijn vee daar produkten. Zelf mega service omdat ze tijdens een belletje 3x naar het magazijn zijn gelopen om iets op te meten! Jammer om dit nu te horen.
ukoldaatje schreef:Zojuist is uw order in het magazijn van Agradi verwerkt. Vanaf ongeveer 20.00 kunt u de hieronder vermelde code gebruiken om uw pakket te volgen. Wij danken u vriendelijk voor uw bestelling bij http://WWW.AGRADI.NL.
GRRRRRRRRRRRRRRRRR,....ik van het weekend alles geannuleerd en vanmorgen die dingen in de ruitersport zaak in de buurt gehaald, krijg k bovenstaande mail!!!

Dus geen Agradi meer voor mij.
flesje olie wat er bij zat voor 3 kwart leeg dus kan ik daaar weer achteraan...
justhorses schreef:Ik heb wel goede ervaringen met Agradi ik kocht regelmatig bij hun
Alleen toen kon je nog afhalen en ging mijn stief vader altijd nu moet je verzendkosten betalen en vind dat altijd zo zonde die extra kosten dus ik bestel niet meer
Ze zijn nog niet zo lang overgegaan op volledig opsturen ( eerst hadden ze showroom en kon je afhalen nu niet meer )
Misschien hebben ze zoveel vraag dat het even fout gaat of iets
Maar goed ik heb nog geen problemen gehad

nikitabanana schreef:ik stuurde na 2 weken al een mail na agradi of ze de boel nog binnenkregen..
had ik het binnen zit mn hele scheerapparaat die ik besteld had onder de olieflesje olie wat er bij zat voor 3 kwart leeg dus kan ik daaar weer achteraan...
![]()
bestel volgende keer ook ergens anders duurde me wel erg lang allemaal..
dus ze krijgen hem retour want gaat om bijna 200.- wil ik de gok niet wagen... kwa levertijden zit er mischien verbeter puntje in, maar kwa klantvriendelijkheid heb ik er zeker vertrouwen in!
)