Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

__Nathalie__ schreef:Ik zou in elk geval voor af melden dat je de kosten niet betaald als paard wat kapot maakt. Want ik denk dat elke trailereigenaar je daar op aanspraakelijk gaat stellen.
zie mijn eerste bericht over geloopte trailer daarop reageerde ts dat ik mn trailer dan beter in een glazen kastje kan zetten en negeerd het slopen.
__Nathalie__ schreef:Daar had ik het ook overzie mijn eerste bericht over geloopte trailer daarop reageerde ts dat ik mn trailer dan beter in een glazen kastje kan zetten en negeerd het slopen.
Eigenlijk komt dat er dus op neer dat wanneer paard wat sloopt ze daar niet voor wil betalen.
Steentje schreef:Maar Nathalie en Lieveli, als jullie niet willen dat een paard een krasje of deukje toebrengt aan je trailer, denk ik dat jullie trailer beter af is in een glazen kastje..
Gebruikskrasjes hou je toch, hoe dan ook.
En het paard waar ik het over heb, is gelukkig een welopgevoed paard, die net zo lief is, als hij groot is.

__Nathalie__ schreef:Dat snap ik maar ik heb het nooit over gebruiks krasjes gehad, als je mijn bericht lees zie je dat ik het heb over schade, dat als het nu kwa geld al moeilijk gaat dat ik dat dan niet vergoed zie worden. En daar reageerd ts op door het te hebben over dat ik hem dan beter in een glazen kastje kan zetten?
Dat is toch niet logies? Dan ga ik er idd vanuit dat dat betekend dat ze dat idd niet zou betalen. Ik kan daar niks anders van maken

Steentje schreef:Nee, het paard staat nog op zijn huidige plekje.
Het paard moet komende zaterdag worden verhuisd, anders houdt het helaas op.
Ik heb contact gezocht met twee mensen die 200 euro vroegen aan transportkosten, en dat vind ik een redelijk bedrag.
Helaas heb ik van beide nog niets gehoord..

)