happyhorse schreef:@ Brainless: je mag het paard laten keuren door je eigen dierenarts ook bij doorstap op stal zelf.
Maar blijkbaar niet een paard komen bekijken met je eigen DA erbij..........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chaos schreef:Zelf verkoop ik ook nog wel eens wat, maar altijd met een eerlijk verhaal. De handelaren die hun brood verdienen met gezwats mogen wat mij betreft gelijk sluiten.

Vjestagirl schreef:Krijgt nou de hik. Ik zit bij de 'nieuwe baas' paardjes te kijken, zie ik de zoon van mijn merrie voorbij komen waar ik al 3 jaar naar opzoek ben!
kimmie88 schreef:Vjestagirl schreef:Krijgt nou de hik. Ik zit bij de 'nieuwe baas' paardjes te kijken, zie ik de zoon van mijn merrie voorbij komen waar ik al 3 jaar naar opzoek ben!
Wat super (aan de ene kant) Dan weet je in ieder geval bij wie die nu is (of geweest is.
Al zal Melanie je niet verder helpen met contact gegevens van diegene
Vjestagirl schreef:Ik heb ff de zoekfunctie voor je gebruikt
[EA-GZ] Stal doorstap
[EA-GZ] Iemand ervaring met stal doorstap?
[PP] Stal Doorstap
[EA-GZ] Paard/ pony van stal doorstap?
[EA-GZ] BM-stables. (Tegenwoordig stal doorstap)
[PP] Site BM Stables?
[PP] Ervaringen BM Stables en/of stal Doorstap...
[PP] waar hebben jullie je paard gekocht?
[HK] BM-stables. (Tegenwoordig stal doorstap)
[PP] Ervaringen BM Stables en/of stal Doorstap...
RianneH schreef:Wat ik niet snap, en ja, correct is het niet van de handelaar, is dat mensen hier zeggen dat hun paard bij aankoop ziek was, klophengst enz, is, waarom is dat bij een keuring niet naar voren gekomen? En een ziek paard, die herken je toch wel aan een paar dingen? Niet aanvallend bedoel hoor
RianneH schreef:Wat ik niet snap, en ja, correct is het niet van de handelaar, is dat mensen hier zeggen dat hun paard bij aankoop ziek was, klophengst enz, is, waarom is dat bij een keuring niet naar voren gekomen? En een ziek paard, die herken je toch wel aan een paar dingen? Niet aanvallend bedoel hoor
Citaat:De fotos van nieuwe baasjes, is jaaaaren oud en nog altijd veeel en veeeel minder als wat ze had verhandeld.
Ze koopt ook oude manegepaarden dus waar zijn die dan? ik zie of lees nooit dat ze oud waren en of ex manegepaarden waren.
Citaat:Ik heb de website eens bekeken, en het ziet er allemaal nogal knullig uit. enkele voorbeelden: slechte videos, en onwaarheden in de voorwaarden: zoals die tekst: zelfs een shetlander kan ingeschreven zijn bij het KWPN. (??)
Er staat geen contactpersoon op, wie heeft daar de leiding? kan ik nergens vinden.
Als ik de site zie, dan weet ik al genoeg ,en zal ik snel op zoek gaan naar een andere handelsstal.