Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ja... de klik met haar zal er ook niet direct vanaf dag 1 zijn geweest.
) maar het paard gaat er goed mee om
Bramasole schreef:Hoe je w.b. rijden op het filmpje overkomt i.c.m. zijn leeftijd en ervarenheid, zeg ik juist doen (omdat hij dit allemaal goed vind en je dus een brave onder je hebt, zeker niet onbelangrijk). Niet veel "jonge" paarden blijven zo rustig en ontspannen, plus hij oogt eerlijk. Ook dat zie je niet overal. Ik houd niet zo van tuigers maar deze vind ik prima lopen en erg mooi. Zou mij zeker niet verbazen als je daar nog eens een verder mee komt dan je in eerste instantie denkt. Is het paard gezond, keuringen e.d., zeg ik: ga er voor.
Als je verder gaat met dit paard, neem dan direct les en zorg dat je conditioneel beter wordt. Klinkt rot, bedoel het niet zo maar voor je paard is het met rijden niet prettig lopen, als jij niet fit bent.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik gewoon een uitermate beroerde houding heb op dit paard
.
Het is namelijk onzin dat ik dit paard bij voorbaat al veels te duur vond en dat hij niet binnen mijn budget past klopt ook geen snars van. De vraagprijs die in eerste instante gevraagd werd was gewoon haalbaar, vandaar dat ik ook bij dit paard ben gaan kijken! Paarden die bij voorbaat niet haalbaar zijn, daar steek ik niet eens moeite in. Echter na het starten van dit topic kwam ik er achter dat dit type paard normaliter veel lager in prijs ligt en dat ik dit paard de vraagprijs niet waard vind. Heeft dus helemaal niets te maken met een paard buiten budget bezichtigen