Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
psychiater schreef:nee dat klopt hehe eindelijk iemand die het zegt dank je .Ze zal er ook nooit aan wennen dus ja dan maar op deze manier magnesium ook al geprobeerd maar kwa suplementen en dergelijke reageerd ze niet op helaas en daarbij is ze ook kieskeurig met voer als daar een poeder over gaat eet ze het niet meer op ook al staat het er dagen ze vertikt het
psychiater schreef:nee dat klopt hehe eindelijk iemand die het zegt dank je .Ze zal er ook nooit aan wennen dus ja dan maar op deze manier magnesium ook al geprobeerd maar kwa suplementen en dergelijke reageerd ze niet op helaas en daarbij is ze ook kieskeurig met voer als daar een poeder over gaat eet ze het niet meer op ook al staat het er dagen ze vertikt het
psychiater schreef:gelukkig is het jouw paard ook niet bijdehandje kan jij lekker slapen,paard heeft het verder prima staat lekker buiten met een wei vol met gras bij nood weer naar binnen goed hooi en stro marstall muslie met daily + van pavo tja het gaat ook alleen om de winter dan moet ze naar binnen zoals bij meer stallen.Vanavond komt de spiegel mag ik van iemand lenen om te proberen is speciaal voor paarden ben benieuwd bij haar werkte het wel ik breng verslag uit na een paar dagen......
alison_belle schreef:Moenie....even op blijven letten he???
Hoe zie jij een paard in een spiegel springen die niet eens in zijn stal hangt???
bijdehandje1 schreef:Wat bedoel je precies met dingen die allemaal niet vergen?
Je kunt rescue van Bach geven (had ik al gezegd) maar daarmee doe je aan symtoombestrijding. Net als met een spiegel, en pak je niet de oorzaak aan.
Ik zou ook niet aan een spiegel moeten denken. Zelfs niet met betongaas.
alison_belle schreef:Als een paard gaat flippen van een spiegel.....waarom hangen er dan zo veel in de binnen rijhallen?
en het gebeurt echt wel, dat er paarden helemaal van in de stress raken. Maar ze hangen wel op een hoogte dat een paard er niet goed bij kan, en ze zijn van veilig materiaal gemaakt, mocht er toch iets gebeuren. bijdehandje1 schreef:Hoe wil jij het dan noemen, het ís symptoombestrijding.
Bovendien kan een paard erg flippen van een paard in een spiegel.
psychiater schreef:Goeiemorgen.Ik kan nog steeds vermelden dat het prima gaat,aik zou zeggen voor degene met dezelfde problemen neem een spiegel werkt perfect.ik laat hem niet constant hangen pas als haar maatje weg gaat hangen ze de spiegel op zo blijft ze erin geinteresseerd.bedankt voor alle reacties
. Ik ga er wel over denken, mocht ik ooit naar een andere stal gaan, op deze stal houden ze het goed in de gaten dus heb ik de spiegel niet nodig. volbloedfan schreef:Wanneer open je een topic ( help mijn paard is gewond na gevecht met spiegel)
Weet je hoe levensgevaarlijk je bezig bent, ik weet dat je een kort lontje hebt, en niet tegen kritiek kan, maar dit is alleen bezorgdheid tegen over het paardje.
Succes.