Haar en cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rielle15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:55

Ik heb bijna altijd mijn haar los
en anders heb ik een lage paardenstaart in!

ladygaga14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:42

ik heb mijn haar altijd los zitten.
draag liever geen staart of een knot.

xBlondie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:46

Ik draag mijn haar gewoon altijd los,
nergens last van?
Nog nooit haren in mijn gezicht gehad of wat. ;p
Behalve toen ik zonder cap reed, maar goed dat rijd ik normaal nooit x].
Een staart en/of knot staat bij mij heel stom,
en ik vind het ook niet echt nodig omdat ik nergens last van heb.

lieeefs.

AlwaysxLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:54

Ik had mijn haar meestal in een lage staart. Heb enorm dik haar dus los was geen optie :P

_Daniquee

Re: Haar en cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:19

Ik altijd een een staart (behalve op wedstrijd, dan een knot met netje etc), knot zakt op een gegevenmoment uit, en los is vervelend ;)

Femmz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:29

ik rij altijd met een staart of knot. omdat mijn cap dan ook beter blijft zitten dat steunt op die elastiek van mijn haar. op wedstrijd knot met netje. en goed vast maken met speltjes enz. blijft altijd zitten bij mij.

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:31

Ik heb meestal m'n haar in een staart. Ook wellis een vlecht of een knot.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:31

Lydalfa schreef:
Ik hoor niemand eigenlijk over invlechten? Of bedoel je dat met 'vlecht'. Ik vlecht het dus altijd in, ideaal, niet te dik maar haar wel mooi weg (Ook als je,niet al te korte, laagjes hebt.)
En de meest charmante kapsel-foto's zijn van na het rijden (niet dus :p). Altijd zo lekker plat en dan zo'n rooie kop eronder. Althans, na een les rijden dan, met mijn verzorgpaardje nu ben ik iets luier.. gnagna.

Ik zou het wel willen, maar dat past niet onder mijn cap! Het gedeelte wat in ingevlochten ligt toch een soort op mijn hoofd en dat zit niet lekker.

Ik doe dus altijd een staart, knotje verlies ik altijd onderweg (heb nogal lang en stijl/glad haar)

Queiito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:20

Vroeger draagde ik het altijd los onder mijn cap, maar nu toch meestal in een lage paardenstaart :o

NaborahJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:11

Staart. Cap sluit vrij laag, dus een lage staart, of eerst even flink elastiekje naar beneden trekken. Mijn haar ziet er soms na het rijden niet meer uit, soms gaat het wel, maar het zit nooit zo goed als ervoor.
Ik kan mijn haar ook invlechten voor onder een cap, maar dat zit heel anders omdat je cap dan niet (onbedoeld) rust op je staart/elastiekje. Maar het werkt wel.

Ik heb haar dat tegen dik aanzit, en dat reikt tot mijn stuitje, als het al niet langer is :o

Bij wedstrijden een lage staart, vlecht erin en dan opdraaien geloof ik. Mijn mams doet het voor mij :7

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:25

ik doe tijdens gewone traningen het in een staart en tijdens een wedstrijd in een dot ;)
maar als je een hele grote bos haar hebt is het wel zo verstandig en mooi om een haarnetje eromheen te doen ;)

ik heb zelf erg dun haar.. maaar voor een wedstrijd was ik het altijd een dag van te voren of die ochtend
maar s-ochtends lukt mij bijna nooit omdat ik meestal s-ochtes wedstrijd moet rijden..

ik hoop dat je er wat mee kan :P

gr

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:17

ik heb altijd een lage staart onder mijn cap. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:22

Ik doe het altijd naar achteren, maar dan komt het platgedrukt onder mijn cap vandaan. En ik heb ook nog eens een schuine pony, dus ik zoek hier naar wat tips, ik lees eventjes mee. ;)

TheLunaTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:50

Meestal los; maar als het lang wordt, dan doe ik toch liever een staart.

Woartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 16:49

Ik heb niet zulk lang haar, onder mijn cap zit het gewoon los (en mijn pony naar achteren) en daarna heb ik zo'n mooi paddenstoelenkapsel. :D Of eigenlijk het omgekeerde, dus vanboven plat en van onder wijder.

lambiek_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 08:45

Ik heb meestal los maar soms ook wel eens een vlecht of een staart of een knot. Het is maar net waar ik zin in heb.
En dan doe ik me cap af en is me haar helemaal lelijk

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:57

ik heb mn haar in een staart of knot. op de wedstrijd heb ik het in een knol met netje etc. dan draai ik mn haar vanuit een starrt en doe ik er elastiekjes om, dan mn netje en dan blijft het prima zitten!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:01

Ik heb altijd een lage vlecht in. Na het rijden als ik mijn cap afzet, zet ik gelijk een petje op.

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:04

Ik draag altijd een lage paardenstaard, los haar zit altijd in de weg en een hoge staart is niet handig ivm cap..(duh)..
Een lage paardenstaart dus ;)

Pagage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:31

Ik Maak altijd een paarden staart en als de les afgelopen is dan staat het recht overeind.
:=.
Ik kan er dan bijna niets meer mee doen xd.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:36

altijd vast in een staart, knot of vlecht. los is verrot omdat ik dan allemaal knopen in mijn weelderige blonde manen krijg :D

90_m_arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:54

Met de dressuurwedstrijden draag ik altijd een knotje met kraaltjes erom, vind ik er gewoon keurig uitzien.
Springen doe ik meestal een staart, knot of vlecht.

Als ik m'n cap af doe dan schud ik het even goed los en maak dan gewoon een slordig knotje halverwege.
Tja, niemand ziet er op z'n best uit wanneer je net onder de cap vandaan komt toch...

vallbeejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:02

Met rijden doe ik gewoon een knot, vlecht of staart in.. Heb erg dik haar, dus na het rijden zit dat helemaal niet meer, dus doe ik er weer een knot in..

maranx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:03

ik doe mijn haar altijd los, in een staart, of in een knot
en ja ik was altijdmijn haren na het rijden :P

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:08

Ilova schreef:
Ik vroeg mij af wat jullie met je haar doen als je een cap op hebt (los, staart, dot,...)
Hoe maak je je dot op wedstrijd?
Hoe komt je haar onder je cap vandaan na het rijden?
En valt er daarna nog iets mee te doen of moet je telkens douchen en je haar wassen na het rijden?

Ik heb mijn haar heel verschillend (staat, vlecht, knot) maar nooit los. Dat vind ik niet fijn, ik heb heel dun haar dus dat blijft niet zitten als ik het los heb en dat vind ik vervelend.

Op wedstrijd heb ik een knot met uhm.. een soort dik elastiek (t is niet echt elastiek meer gewoon een rondje, daar haal ik mijn haar doorheen) en vervolgens draai ik het om dat "ding" heen. Dan een netje wat er overheen hoort en dan nog twee dikke zwarte elastieken. (of witte als ik een wit netje erover heen doe) en dan heb ik een grote knot. anders stelt mijn knotje helemaal niks voor :o
*ik zal wel even een foto proberen te zoeken, dan is het misschien iets duidelijker*

Dit dus:
http://www.ooteman.nl/product.asp?id=50 ... =Haardonut
http://www.ooteman.nl/afbeeldingen/prod ... goed12.jpg

Mijn haar komt gewoon onder mijn cap vandaan, niets bijzonders verder..

En er valt nog alles mee te doen, ik hoef het niet te wassen, maar ik vind het wel zo fris om als ik klaar ben met de paarden even te douchen. :)

[edit] Foto's toegevoegd.