Over het "hang-aspect" heb ik eigenlijk nog nooit nagedacht... toch maar overwegen om vaker met sportbeha te rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Waves schreef:Vind rijden met gewone beha´s zonde van de beha. Het rekt uit door het gehups en slijten door het vele wassen, zoals Uranique hierboven ook al zegt
Clovertje schreef:Ik rijd ook altijd met sportBH! Ik heb nu 75 C maar voorheen ook cup G (bvk gehad). Toen ging het al helemaal niet zonder, maar ook nu is het prettiger met.
@Kaatje: gefeliciteerd! Echt, je gaat er geen spijt van krijgen! Ik ben een heel nieuw mens geworden erdoor en paardrijden wordt ineens NOG leuker.
Ik moest van te voren sportbh's kopen (bij de Livera in het ziekenhuis zelf, in de maten wat het ongeveer ging worden. Situatie uitgelegd, bonnetje bewaard en zo kon ik de verkeerde maat gewoon omruilen voor de goede na de operatie)
Dus ik hoef van te voren niks mee te nemen, maar word het daar gemeten en via hun krijg ik dan een bh. Maar wil dan gewoon tegen betaling een extra 

Dat is gewoon de zwaarte kracht..
Al weet ik niet of het echt nog zin heeft bij mij
Maar goed, als ik bvk heb gehad, zijn ze ook gelift, dus dan ga ik goed op zoek naar een fijne sport bh

phormicola schreef:Mijn schamele 80B gaat ook klotsen als ik geen goede bh draag, dit hoeft echter geen sportbh te zijn.
Ik heb een Sapph met ontelbare bandjes en die zit echt geweldig voor het rijdenMet sportbh's hou ik altijd zo weinig over, en het is al niet zoveel
Dus dan maar met een Sapph.
. SportBH heb ik ook wel eens aangedacht, maar die lijken mij dus echt niet lekker zitten, krijg er bij voorbaat al een benauwend gevoel van.