die van mij zit niet lekker ik heb een nieuwe nodig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roxylovee schreef:vroeger is er bij ons op stal iets heel ergs gebeurt,
dat verhaal heeft mij zo geraakt, dus never never nooit meer zonder cap !
Lauraennala schreef:gipsyboy schreef:ik heb nooit een cap op. ik heb er geen eens 1.
en ik rij altijd buiten, ik heb alleen een longeerbak.
vroeger op de manege was het verplicht.
en met inrijden van mijn paard had ik hem wel op, (stond toen ook op die manege)
ik heb zoiets van. dan moet je ook een helm op in de auto en vliegtuig en snorbrommer, de fiets.
dat is ook allemaal heel gevaarlijk
Daar ben ik het echt niet mee eens, je fiets kan er niet zomaar van door gaan! Je snorbrommer die heeft een rem, die het als het goed is altijd doet, bij een paard is dat toch wel iets anders. En tegenwoordig dragen mensen op de fiets ook wel eens een helm!
Ik rijd ook altijd met cap, bij mij is het op de manege dan wel verplicht maar ook al was het dat niet, dan nog reed ik met cap.

nl_t schreef:Niwla schreef:Oh, ik heb verkeerd gestemd. Ik rijd ALTIJD met cap en met bodyprotector.
Tuurlijk houd je risico's, maar ik hou die risico's liever zo klein mogelijk. Plus dat ik vind dat ik het verplicht ben aan mijn man. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat mijn man alle vaste lasten (hypotheek e.d.) moet dragen omdat ik te eigenwijs was om een cap te dragen.
okej, maar heb je geen leven's verzekering dan?[voor dat laatste?