Verzekering betaald niet,dus nota maar op mijn naam zetten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Re: Verzekering betaald niet,dus nota maar op mijn naam zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 01:20

Ik heb eerlijk gezegd niet het hele topic doorgelezen, maar het lijkt mij de normale gang van zaken dat de DA jou de rekeningen stuurt en jij vervolgens X aansprakelijk stelt. Ik vind het een raar verhaal dat de facturen direct naar X gegaan zijn. Die DA staat er buiten en die had gewoon door jou betaald moeten worden, als hij tenminste zijn rekeningen nou jou had gestuurd. Ik snap dat je dat nu niet hebt gedaan. Heb je geen rechtsbijstand of zo? Ik zou eens een balletje opgooien bij je eigen aansprakelijkheidsverzekering, misschien kunnen die je sowieso van wat gratis adviezen voorzien, voordat je diep in de buidel moet tasten voor een advocaat.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 02:20

gohya schreef:
papagroom schreef:
gewoon opgeven bij je eigen verzekering die zoekt t wel uit met de tegenpartij.

Is dat wel een goed idee?
Omdat ze zeggen dat ik er zelf buiten moet blijven.
Ik heb zelf idd. ook gedacht om het met mijn eigen verzekering te bespreken,maar ik weet niet of ik daar wel goed aan doe.

Ga nou gewoon eens overleggen met een jurist, daar heb je veel meer aan dat zo'n topic op bokt.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:54

normaal gesproken is het zo dat als het voorval binnen je dekking valt je eigen verzekering uitbetaald maar dit wel probeert te verhalen op de 3e partij als hij vindt dat die verantwoodelijk is..net als bij de all risk verzekering van je auto..
vraag anders een jurist..de meeste juristen en advokaten hebben een gratis info uurtje...succes.