Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mynique schreef:Wel een goede tip om bij de ombudsman verzekeringen een klacht neer te leggen. Maar ja, kan dat ook over een verzekering die niet meer bestaat......
snik snik snik....trudel schreef:ik zit in de zelfde situatie als jouw helaas...
alleen is het bij mij pas vanaf november bezig...
ik heb mijn paard toen ook mee gegeven met paieren aan de verzekering en nooit weer wat trg gezien!!
nog gebeld met de man die hem heeft gehaald (broer van de dierenarts) en die verzekerd me dat hij erbij was toen hij werd geslacht!!
kwpn heeft nog steeds geen paspoort gezien maar die zegt weer dat het wel een jaar kan duren..
maar nu ik dit lees word ik wel bang...
sterkte!
.
Janine1990 schreef:Jeeetje, wat een verschrikkelijke ontdekkingen doe jij, TS!
Ik wil hierbij mijn medeleven tonen, ik zal voor je duimen dat je paard wél naar de eeuwige jachtvelden is gegaan...
mynique schreef:trudel schreef:ik zit in de zelfde situatie als jouw helaas...
alleen is het bij mij pas vanaf november bezig...
ik heb mijn paard toen ook mee gegeven met paieren aan de verzekering en nooit weer wat trg gezien!!
nog gebeld met de man die hem heeft gehaald (broer van de dierenarts) en die verzekerd me dat hij erbij was toen hij werd geslacht!!
kwpn heeft nog steeds geen paspoort gezien maar die zegt weer dat het wel een jaar kan duren..
maar nu ik dit lees word ik wel bang...
sterkte!
Oh voor jou ook balen! Denk je hem mee te geven aan een vertrouwd iemand die je kent.....
Toen ik hem had meegegeven heb ik dat jaar nog gebeld en zeiden ze inderdaad dat het nog wat langer kon duren voordat de paspoorten terug kwamen...... Wat zei die broer van je veearts?
Ik weet wel dat de "regels" nu wel sterger zijn qua slachten en controle, maar ja jij weet niet eens of hij uberhaupt bij het slachthuis terecht is gekomen. Welk slachthuis was het? Wellicht via pb.....