Dit is al 100 keer beter! hij sluit veel beter aan!
Janine1990
Geplaatst: 20-07-10 19:55
Lijkt al stukken beter! Mag wat mij betreft nog wel wat getailleerder, of was je van plan veel te gaan groeien
Op de eerste foto staan je schouder scheef, dus dat is ook lastig beoordelen... Wat betreft de kreukels, ontzettend jammer! Maar daar zijn vast wel foefjes voor... M'n moeder maakte vroeger altijd de jasjes voor mij en m'n zusje. Gewone jasjes dan he Maar daarnaast ook veel kleding, prachtig om te zien, maar je moet het maar wel even kunnen zeg.
leintje_
Geplaatst: 20-07-10 19:56
Ik ga je topic volgen, vind het leuk dat je dit doet. Mag ik vragen wat voor stof je gebruikt voor je jasje, zit er namelijk zelf ook aan te denken zelf een jasje te (laten) maken.
Hij wordt super mooi, ik vind hem je goed staan! Ik weet niet of ik hem verder zou tailleren, het moet wel lekker zitten, je moet er nog wel in kunnen paardrijden Het is vervelend als het straks te strak zit!
Je jasje wordt echt leuk! En dat beetje ruimte dat je nu hebt zou ik zeker houden. Straks zit je op je paard, je staat niet, en daardoor komt het om je middel toch een beetje anders/strakker te zitten
Bedankt Ben er zelf ook al wat meer tevreden over. Ik heb de foto's ook naar moeders gestuurd, die denkt dat er nog wat te veel stof achter zit, op de grens tussen het achter zijpand en het onderste stuk. Ga ik nog even naar kijken...
Leintje, het is een viscose polyester, maar wel een mooie. Kreukvrij, stretcht en kan in de wasmachine. Een mooie tweed is helemael supermooi! Maar ik wilde per iets wat in de wasmachine kan. ..
JulienSVU, ik ben heel benieuwd naar je hoedjes en jasjes, heb je al een datum wanneer je site online komt?
JulienSVU
Geplaatst: 22-07-10 18:20
Nynke_Z schreef:
Dank jullie wel
JulienSVU, ik ben heel benieuwd naar je hoedjes en jasjes, heb je al een datum wanneer je site online komt?
Phoeh nee de datum is nog niet bekend.. Ik hoop per 1 september! De hoedjes kan ik leveren in 70 kleuren.. Dus altijd wel iets bijpassende bij jullie zelfgemaakte rijjasjes Maar ja dan moet je net wel al minimaal Z rijden Mijn hoedjes kunnen al worden geleverd.. Mijn jasjes nog niet.. das nog in proces Kep er wel zin in
JulienSVU; Hoe duur gaan de jasjes ongeveer worden? En maak je ze allemaal zelf? Mocht ik te zijnertijd een jasje nodig hebben, en is het niet te prijzig, en ziet het er goed uit, dan denk ik dat ik klant wordt!
Nee nee, ik maak ze niet zelf!! Ik laat ze maken in het buitenland, en de stoffen koop ik in in o.a. Italië en Engeland.. Ik vond het leuk om hier te lezen hoe creatief hier gewerkt wordt En wat jullie mooi vinden Dacht misschien zijn de bijpassende hoedjes dan voor jullie ook leuk.. dat zelf maken wordt natuurlijk lastig
De jasjes die ik straks gaan verkopen zijn wel in de hogere prijsklasse.. Hihi dus vooral opletten in het topic hoe je het zelf kan doen
Nynke_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-10 19:07
@Julien, het klinkt echt superleuk! Heel veel succes.
Helaas, aan mij heb je een slechte voor een hoedje. Ik rijd alleen onderlinge wedstrijden op de manege en studentenruiter wedstrijden (bij de beginners haha )