Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kijk achterom, hij kijkt achterom zwaait een keer met zijn staart en loopt heel beledigd verder
Ook als de rest van de groep wegrent...hij blijft gewoon onder mij hoor, dan zie je hem denken veels te veel moeite
Of de eerste keer de trailer op gewoon hoofd en nek laag loopt er zo in
avalonnancy schreef:mss ben ik wel heel negatief hoor..maar ik denk dat ik er niet zoveel mee op zou schieten om op een ander paard buiten te rijden! dat durf ik namelijk wel net zoals met een ander paard springen! alleen niet met mijn eigen paard vanwege haar karakter! dus hoe krijg je dan vertrouwen in je eigen paard? dat is dus mijn probleem!
En dat kan de ene moment wel eng zijn, en de andere moment heeft ze nergens last van.
Mijn huidige theorie is dat ze kortsluiting krijgt zo nu en dan. Ik rijd overigens nog steeds leuk buiten, is alleen geen paard om anderen op buiten te sturen.
) meer lef had. (Voor ik mama werd zeg maar). Maar ook deels aan de paarden. En vooral aan de combinatie. Ik heb ook paard gehad dat was een flinke scheiterd, maar ik wist altijd precies wat ze ging doen als ze iets eng vond, en ik wist dat ik haar de baas was. Ik heb haar nog, ze is met pensioen, en met haar 27 jaar is het nog steeds een dikke scheiterd. Haar benen staan er intussen krom en scheef onder maar als er een trekker over het zandpad van de wei komt weet ze niet hoe snel ze moet maken dat ze zo ver mogelijk wegkomt.
... En dingen die ze niet kan zien, zoals mensen die achter hele hoge coniferen de container meenemen en aan de weg zetten, is de enge man weg... Dan zijn de coniferen niet eng meer...
Anoniem schreef:alison_belle Hoe gaat het nu met buiten rijden! ?
Ayasha schreef:Ik denk dat je conclusie fout is. Het punt is dat men op bokt geen topics opent met "mijn paard is zooooo braaf buiten".