Ervaringen Endure Vliegenspray.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:40

Je moet het ook een tijdje gebruiken, schijnt.

Bij mij werkte het meteen erg goed, maar toen waren er ook nog niet zoveel vliegen etc dan nu.
Ik gebruik het nu 5 weken en ben nog steeds erg content! :)

meggiemeg

Re: Ervaringen Endure Vliegenspray.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:47

Heb 2 flessen in totaal opgebruikt, dan ben je al wel even verder, maar zag ook helemaal geen verbetering in de loop van de weken. Had gehoopt om met dat middel mijn paard zonder deken te kunnen houden.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:38

vanochtend wel de ultieme test gehad. Was echt op sommige plekken een dazeninvasie. Ze vlogen om je heen als een wolk, maar gingen niet echt zitten. Heb er misschien 2 weg moeten slaan op mijn paard. Irritant blijft het wel, die dazen. Nog een kleine maand en dan zijn ze weg.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:17

Ik heb mijn paard nog steeds zonder deken in de wei lopen en tot nu toe gaat het goed. Wel heb ik voor hem de Tri-tec gebruikt omdat hij niet tegen de Endure kan.
En vorig jaar ging hij echt letterlijk door de linten heen als er dazen bij hem in de buurt waren.
Ik ben dus tot nu toe heel erg tevreden.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:04

Ik heb de Endure nu 3 dagen in gebruik. Donderdag voor het eerst gespoten, vrijdagavond weer en gisteren ging ik midden op de dag het bos in, en net voor het rijden weer ingespoten. Wat een verademing, er zijn 2 dazen dusdanig op mijn pony gaan zitten, dat ik ze moest doodslaan, voor de rest zoemden ze wel om ons heen af en toe, maar kwamen niet op hem zitten. Of ze gingen zitten, maar vlogen meteen weer op, voordat ze gebeten hadden.
Ik ben voorlopig positief!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:21

Ja, ik vind het ook goed spul. Denk alleen dat ik het met één flacon niet red, hahaha. Ik spuit hem met dit warme weer bijna iedere dag helemaal kletsnat en laat hem dan rollen in de buitenbak. Voordat ik ga rijden spray ik toch nog dat spul erop. Eigenlijk hoeft dat niet, maar omdat ik hem bijna iedere dag helemaal afspuit doe ik het voor de zekerheid toch maar....

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:39

kan iemand mij vertellen waar ik endure kan kopen?

(heb niet het hele topic doorgelezen maar wil het wel graag hebben)

bedankt!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:14

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:36

dankjewel rina!! Had 2 pagina's gedaan en toen dacht ik ik vraag het even, er zijn vast lieve mensen zoals jij die mij even willen helpen.

Ik ga meteen even kijken!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 23:53

Ik heb vanavond een fles Endure binnen gekregen, besteld bij Ultimate Horse Grooming. Tante T had ik ge-pbt, maar heb ik geen reactie van gekregen. Bij UHG vorige week besteld en nu al binnen. Morgen meteen uitproberen, vandaag zijn we weer belaagd door de dazen dus hoop dat dit spul ons gaat helpen.