Welke ruitersport zaak het beste ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

narr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:41

Divoza en ruiterfashion daar hebben ze leuke aanbiedingen
en niet zo duur.

Jenkins

Re: Welke ruitersport zaak het beste ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:48

Huppa.nl bestel ik iig nooit meer!

Maar Eppeljeck of Horsehopinternational vind ik wel fijne winkels :)

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:19

Hoe kun je nou weten welke het beste is?
Je hebt ze toch niet allemaal geprobeerd?

Ierseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 19:52

Daar heb je een puntje Pips....

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 19:59

Pips, je kan toch zeggen welke je de beste vind van de winkels die je wel kent :)

bartm112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 00:19

ik vindt Divoza het beste want ze hebben goede kwaliteit producten en en aardig personeel en ze hebben hele mooie grote winkels

www.divoza.nl

TheFreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 14:23

Emmers! Goed personeel en je kunt er zowat alles kopen of bestellen en heel mooie winkel. :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:21

ik ga meestal naar de divoza of een plaatselijk winkel maar de epplejack vind ik ook een leuke winkel. vooral de koopjeshoek in de divozaa is leuk:D

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:24

elias schreef:
Ik vind de ruitershop bij ons in de buurt (Theo Kevenaar) toch wel het fijnste, vriendelijke service, groot assortiment geven zomaar korting :))
andere winkel waar ik naar toe ga is Divoza, maar ondanks het grote assortiment, lijkt het toch erg veel op zelfbediening, echt vriendelijk zijn ze daar niet...

EDIT: Divoza site: http://www.divoza.nl
Theo Kevenaar heeft geen site ;)

Vind ik niet! Hebben zeker een super leuk assortiment maar vind het zelf wel fijn als ik even rustig rond kan kijken, maar dat is een beetje lastig daar. Ze kijken je meteen op je vingers. Alsof ze het vervelend vinden dat je er bent.
Dan vind ik divoza fijner, gewoon lekker je eigen ding doen en als je vragen hebt word je vriendelijk geholpen. Ook in Kilder (weet even niet hoe die winkel heet) kan je lekker winkelen.

Spikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 20:41

askazita schreef:
ik bestel meestal bij divoza.

bij agradi bestel ik alleen nog maar wormenkuren als ik weer een andere moet dan die van de da.

had er een keer een dekje voor mijn vriendin besteld,
was niet op voorraad over 2 weken hebben we ze en sturen ze het op kreeg ik te horen,
een maand later nog niks.
email heen gedaan en de rest van de spullen al vast gekregen (we hadden alles al betaald),
en de week erop komt het dekje hier binnen van de leverancier en dan sturen we het op zeiden ze.
2 weken later nog niets, weer een email gedaan.
ze zeiden weer 2 weken.
en zo ging het elke keer naar 4 maand had ik het dekje nog niet.
toen heb ik voor haar maar het geld terug gevraagd en gaan we binnenkort samen naar divoza.

k heb dus net hetzelfde voor als jou.
het stoort mij dat je zelf een e-mail moet sturen of bellen om te vragen hoe het komt dat het nog steeds niet verzonden is.. (ik kreeg wel steeds antwoord) Ik heb 2/6/2010 een bestelling geplaatst en vorige week donderdag heb ik mijn bestelling pas gekregen! toen ik mijn pakket open maakte merkte ik dat er nog steeds 2 dingen ontbraken,... Terug een e-mail gestuurd,..

Op allesvoorpaarden.nl heb ik al eens wat besteld, hier was ik zeer tevreden van. Alles was snel in huis!

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 20:45

kimmetje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 09:18

Beste vind ik moeilijk te zeggen. Ik ga naar diverse winkels in de buurt en bestel regelmatig bij ooteman. Die hebben vaak leuke aanbiedingen!

Ibelia14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:08

Ewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:09

lang leve Epple Jeck!!

Leuke acties nu weer BTW vrije dagen! oftewel 19% korting op gehele assortiment.

helene_daems

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:29

idd heb mijn hartje ook verloren bij Epplejeck in eindhoven.
Heb vorige week flink gewinkeld en ook aan 19% korting wegens die BTW vrije dagen.
Had van te voren alleen nog maar online besteld bij hun en daar was ik ook al tevreden over zeer goede service.
En in de winkel is het personeel zeer vriendelijk en je kunt er iets drinken, is wel lekker met zo`n warm weer.
Vandaag moet ik nog even een verplaatsbare afrasteringsset halen en dan heb ik voorlopig weer alles wat ik moet hebben.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:48

Ik vind iig de onderstaande erg goed:
* Epplejeck (EJ)
* Divoza

Ik vind van beide de snelle levering (als het op voorraad is natuurlijk) en de service erg goed!

Bij EppleJeck sturen ze je heel erg netjes een email als het bestelde artikel niet op voorraad is, en dat het bij een ander filliaal vandaan moet komen, en dat het daarom iets langer kan duren! Écht super!

Verder had ik een bontje geruild in Groningen omdat er per ongeluk de verkeerde kleur was geleverd, 1 week later kwam ik er thuis achter, toen ik het bontje uit de hoes haalde hij niet goed was (pluisjes vielen uit), ik heb gemaild wat ik moest/kon doen omdat de bonnen in Groningen lagen.
Ze hebben me toen via de email de bon gestuurd, en daarmee kon hij retour!
Hij is gister bij hun aangekomen, vandaag had ik mijn geld (+ verzendskosten!!) terug! Echt een super service, zo'n goede service vind je niet snel!

En bij Divoza ook zo'n soort voorbeeld van goede service: Ik had een hoofdstel besteld, die tijdens het longeren (5min om) ineens kapot knapte.
Ik heb hem retour gestuurd, maar ze zijn hem toen kwijt geraakt, toch vertrouwden ze mij, en kreeg ik heel netjes een dag erna een goed nieuw hoofdstel geleverd!

Verder heb ik hier: [EA-CO] Zadelbontjes en bodyprotectors Sir Lancelot Horse Sports !! een bontje besteld.
Vandaag geld overgemaakt, en is vandaag verzonden. Tevens ook scan gekregen van het verzendbewijs!
Ook een zeer goede service dus!

Ik ben dus over alle 3 zeer goed te spreken! EppleJeck & Divoza zijn écht mijn 2 vaste ruitersport winkels!

Edit: en bij www.allesvoorjepaard.nl ga ik nu ook een sjabrak bestellen, lijkt mij zo ook een goede service! :D
Laatst bijgewerkt door Niicole__ op 23-07-10 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:49

Voor mij ooteman :)
Met libella ruitersport heb ik ook goede ervaringen.

melaniecr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 20:32

fugers @ soest

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:51

Drunens ruiterhuis(.nl). Hele fijne winkel!!

Expression09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:54

van Rijs in zevenhuizen.. :D

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 00:12

Superhorse in Breda vind ik op dit moment de fijnste ruitersportzaak,zeer uitgebreid, het personeel biedt goede kennis en service en ze hebben leuke aanbiedingen wanneer je even goed zoekt.
Pas nog een heel mooi nieuw blauw rijjasje gekocht van het merk Belstar Fashion voor 49.95 en omdat het de laatste was kreeg ik nog 25% korting erbovenop.

Op de tweede plaats staat het Drunens Ruiterhuis,personeel vind ik wat minder en wisselt ook vaak en de grietjes die er staan hebben ook weinig kaas gegeten van de producten ook lijkt het wel of ze de laatste tijd niet veel keus hebben en er vaker nabesteld moet worden omdat ze niet veel op voorraad hebben.

Verder zit er hier in de buurt niet veel op enkele kleine zaakjes na.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:19

Epllejeck! Hebben ze lekker veel keuze. En bij ooteman hebben ze ook erg mooie spullen.

marletjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:21

elias schreef:
Ik vind de ruitershop bij ons in de buurt (Theo Kevenaar) toch wel het fijnste, vriendelijke service, groot assortiment geven zomaar korting :))
andere winkel waar ik naar toe ga is Divoza, maar ondanks het grote assortiment, lijkt het toch erg veel op zelfbediening, echt vriendelijk zijn ze daar niet...

EDIT: Divoza site: http://www.divoza.nl
Theo Kevenaar heeft geen site ;)

Theo Kevenaar,
Echt een geweldige winkel in Arnhem,voor mij 10 minuutjes met de auto,en goede service,niet druk,dus goede begeleiding als je iets zoekt

Ikkuh_Rolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:29

Ik ga vaak naar Divoza vind het een erg leuke winkel.
En ik ben vandaag nog in Veendam geweest daar is een outlet winkel met ook paardenspullen en alles is nou 50% korting.
Maar er was niet heel veel meer.
Maar toch nog een hoofdstel voor 12,50 en ook een rijbroek voor 12,50 van equi theme.

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:34

Bij Epplejack vind ik zo vaak de kwaliteit net niet goed,het is gauw stuk ,en de pasvorm van de dekens niet goed ...sorry...voor degene die er wel weg van zijn.
Zelf kom ik graag bij www.koekiesruitersport.nl ,is wat duurder (alhoewel op het moment 40% korting op alle paardrijartikelen en 25% korting op de joulescollectie )maar de kwaliteit is geweldig!