Juryleden: 149 punten, verhogen jullie of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Juryleden: 149 punten, verhogen jullie of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:27

Remember, mijn motto is ook altijd dat bij 160 de boodschap wel duidelijk is :D

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:10

Wat mij betreft, nee, ik verhoog niks. In welke klasse dan ook. Als 149 na 30 onderdelen het resultaat is dan is dat zo. Doe niet aan tere kinderzieltjes vertroetelen etc. Hou ze niet voor de gek, dat zijn je punten, ga aan de slag en volgende keer hopelijk beter.
@ Suzanne F: helemaal gelijk collega, ik deel je mening in deze voor 100%.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:55

Moderatoropmerking:
Enkele offtopic reacties verwijderd :).

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:07

Gaat iedereen er vanuit dat er bij uitzicht op een verliespunt afgegroet wordt. Ik vind het namelijk een erg gekke regeling. Waarom zijn er dan nog verliespunten als iedereen gaat afgroeten die toch geen winspunt denkt te halen. Ik wilde pas afgroeten en toen haalde ik een winstpunt, afgelopen week was ik zo druk bezig met de proef omdat ik om een vage reden niet kon doorzitten en mijn paard zich daardoor spande, dat ik tegen een vette verliespunt aanreed.

Naar mij idee is er met een kijkerig paard niet thuis te oefenen. bij mijn merrie verschilt het per dag of ze wel of niet schrikkerig is. Vooral lichte plekken in bosjes of op een bakrand zijn eng. (of een paard die beweegt in haar schaduw=zichzelf) Wel kan je door ervaring handiger worden in het oplossen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:59

Ik had laatst 150 punten. Paard was helemaal over de touren. Nog nooit meegemaakt. Ze bokte en stuiterde de hele proef door. Was vergeten (op dat moment) dat je ook af kan groeten..
Tweedde proef gign net zo, maar iets minder erg, had ik 170.

Mij is verteld dat je ook in het L1 geen verlies kunt rijden, pas vanaf het L2. Was niet onterecht geweest hoor, maar was toch wel blij met dat ene puntje haha.

Jury vond het ook erg sneu, hij zei nog, dat ik een leuk paard had, maar jammer dat ie steeds zo gek deed haha.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:27

Vulina schreef:
Mij is verteld dat je ook in het L1 geen verlies kunt rijden, pas vanaf het L2. Was niet onterecht geweest hoor, maar was toch wel blij met dat ene puntje haha.

In de L1 kun je wel degelijk verlies rijden, tot een stand van L1+0.
Vanaf de L2 rij je verliespunten tot -10 en dan moet je een klasse lager gaan starten.
Je kunt dus nooit terug geplaatst worden van de L1 naar de B.