. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HappyAppy schreef:1234, heb je ze al eerder gehad ? Het fijne van Ariat is dat ze ook halve maten hebben. Normaal heb ik 40 maar met 39 van Ariat heb ik geen problemen. Je zou een ander model kunnen passen voor de maat en die doorgeven als je ze wil bestellen. Ik heb bij Hyporama al diverse malen iets besteld wat ze hier in europa nog niet eens hadden. Binnenkort ga ik de Ariat Jamison (zie site) bestellen bij Hypo, die is er met- en zonder stalen neus en hier nog niet verkrijgbaar.
Arthurs Westernstore kan het ook voor je doen hoor, mail Adje even.

Gewoon vrijetijds-schoenen waar je mee kunt rijden (zonder veters) met chaps eroverheen , maar die ook naast het rijden goed lopen. Ik loop geen hele dagen op stal, gewoon 1 keer per week manegeles, maar voor de trektocht in de zomer die k ga doen zou het wel ideaal zijn, luchtige schoenen.
Moet er zowieso nog heen voor een rijbroek. JJane schreef:Als ik rij heb ik m'n laarzen aan. Maar als ik op stal ben draag ik gympies of jawel slipperszooooo onverantwoord maar wel lekker fris. En in 35 jaar paardrijden nog nooit een paard op m'n voet gehad. En degene die het hardst roepen rijden zelf dagelijks zonder cap
Dat doe ik dan weer nooit al vallen de mussen van het dak.

) die voorbij komen ook niet worden gebruikt voor het rijden.

Zwartwitje schreef:Ja toch? Zie je, dat dacht ik dus al. Jammer, echt een super schoen!
Wel leuk dat je ze nog hebt kunnen bestellen
edit: _Epplejeck_, nog even een aanvulling: schoenen met stalen neuzen zijn vaak ook veel breder, en een te brede/lompe schoen is totaal niet handig, gevaarlijk haast, met rijden. Ervanuit gaand dat je met standaard Engelse beugels rijdt.
klopt niet helemaal!) of ik ga die beige kleur toch nemen.
! 
Zidore schreef:is houten klompen (ondanks het hoge 'boer'gehalte en de eerste paar x idote blaren op je voeten) niet gewoon de beste remedie tegen grote paardevoetjes op je tenen/voet??