Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
piezze schreef:Ben ook van mening dat je eigenlijk wel een trailer nodig hebt als je een paard hebt.
Je kunt niet van een ander verwachten dat hij/zij een trailer uitleent als jij met een paard met koliek zit. Ik heb dat 1x meegemaakt toen ik nog geen trailer had en geloof me dat wil je niet meemaken dat je snachts iemand uit bed moet bellen die dan ook nee kan zeggen (en terecht, ik wil ook niet dat een andermans paard mijn trailer aan gort trapt). Uiteindelijk ben ik lopend naar de kliniek gegaan met doodziek paard.
Vind sowieso dat je niet ervan uit mag gaan dat je spullen altijd kunt lenen, huren ok maar lenen, nee voor mij niet meer.
Gewoon vragen, nee heb je ja kun je krijgen, en wees heel zuinig op dat soort mensen. Netjes de kosten vergoeden, een flesje wijn of ander kadootje en dan is het al gauw goed hoor.
Branca schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat je daar niet klakkeloos op kunt bouwen en blindelings vanuit kunt gaan. Het zijn immers andermans eigendommen en beslissingen waar je respect voor moet hebben.
Ik begrijp dat niet iedereen een trailer heeft en een geschikte auto enz.. Maar zorg dan iig dat je die wel snel kunt regelen indien nodig!