liesje23 schreef:Janine1990 schreef:Ik weet niet goed hoe er wordt beoordeeld op impuls, maar volgens mij mogen in de IL nog niet beoordeeld worden op impuls per punt, maar pas in de indirecte onderdelen?
Een combinatie die punten laat liggen op de impuls scoort altijd lager dan een combinatie die wel met voldoende impuls door de baan gaat bijvoorbeeld.
En dan bekijk je natuurlijk het gehele plaatje.
Ga maar eens uit van het scala.
Uiteraard wordt er geen verzameling gevraagd in de B.
Maar een paard wat fijn beweegt, correct in de aanleuning, met voldoende impuls, tact en regelmaat, ontspannen etc etc de baan doorgaat tegenover een paard wat dit niet toont, maar bijvoorbeeld alleen maar ontspanning laat zien, zonder de tact,regelmaat, impuls etc etc. Dan is het heel logisch dat zo’n paard hoger scoort.
Ik vraag me ook serieus af waar YvonnieJ heen wilt met dit topic. Lijkt idd haar mening al klaar te hebben, en kijkt niet verder dan haar neus lang is.
Als je altijd goed en correct rijdt dan kan geen jury daar omheen.
Die punten krijg je uiteindelijk dan toch wel.
De ene keer heb je iets meer, dan andere keer iets minder.
Zucht........ ik wil nergens heen met dit topic, godzijdank zitten wij in de springwereld.. En heb ik hier persoonlijk weinig mee te maken, die ene keer dat ik een dressuurwedstrijd rijdt.
Wel typerend ook voor de sfeer altijd op die wedstrijden, haat en nijd
. Heel anders dan de springwedstrijden.Aangezien ik hier voor mijn plezier op bokt zit, laat ik dit topic nu ook links liggen. Als je nog op iets van mij wilt reageren moet je maar even een pb sturen