ik heb nu deze
van de HEMA en die vind ik echt goedben wel benieuwd naar die van FIla waar je het over hebt..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Er staat voor extreme sporten. Met alleen een horizontale stretch. Hoe is hij in verhouding met de shockabsorber?
. Ik vind het juist wel praktisch dat het wat platter wordt
. Het is gewoon model (dus geen gekruiste bandjes) maar blijft wel goed zitten, en dat voor 25 euro en ik heb er nog nooit eentje moeten weg gooien en ik heb ze denk ik al 3-4 jaar.
Feetje schreef:Ik denk datk de enige ben maar k doe de sportbeha gewoon over een normale bh heen.
Niet dat het de bedoeling is maar je hebt geen rare vorm en t zit echt stevig

Momenteel rijd ik nog met een Sapph bh (70E) en 1 Hunkemöller (70D), bij de laatste heb ik duidelijk minder steun. paardebloemp schreef:Dat is zeker dezelfde als deze: http://www.underfashion.nl/shop/sportbe ... 20F80.html ? Hij wordt wel heel erg goed beoordeeld zeg. Vooral negens en tienen en heel af en toe een 8 (maar uit de tekst haal ik dan dat diegene gewoon een verkeerde maat heeft gekocht). Alleen die kleine 50 euro kan ik even niet ophoesten..
edit: zelfs de ruim 43 euro (met 10% korting) niet! http://www.underfashion.nl/shop/sportbe ... 3god_lAtGA
ik loop en rij ook veel auto voor me werk dus een beetje steun kan geen kwaad, en als ik iets echt lelijk vind is het een vrouw die loopt of te paard zit en haar eigen bijna in haar gezicht slaat
)
Ik draag ze trouwens niet in het dagelijks leven.
maar ze zijn dan tenminste wel rond inderdaad. Die puntdingen zijn afschuwelijk. dan maar een beetje plat
Glossi schreef:De sport BH van Fila die ik voorbij zie komen heb ik ook gehad. Was ik erg tevreden mee! Maar die BH is eigenlijk niet bedoelt voor paardrijden want met paardrijden mag je niet met beugel BH.
Ben zelf erg tevreden over TriAction. Gekocht bij de Livera en niet zo duur. Ik heb zelf ook 70 in omtrek maar heb zelf vaak dat dat nog te ruim is. Bij de TriAction valt hij mooi klein en zit hij mij super goed en je borsten hebben er veel steun in. Je krijgt er alleen wel kleine borsten in.. Heb sinds vorige week een van het merk Anita gekocht en die zit ook fijn.

. 
corinepgek schreef:Ik heb er 2 van Fila met een beugel eronder. Die houden ze mooi rondHelaas wel hoog idd dat je rekening moet houden met wat voor shirt je aantrekt maar voor paardrijden heb ik speciale shirts(tanktops) aangeschaft. V hals kan trouwens wel gewoon bij deze.
Deze in 75D: