Nu contakt op gezocht met een stal die het probeem waarschijnlijk kan oplossen en allerlei vriendinnen die me hulp aanbieden.
Dus als tip: Geef het ook aan aan vrienden, zodat zij je eventueel kunnen helpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ateo schreef:@Nagano,
Ik vind je verhaal heel knap voor iemand die woordblind is, met maar een enkel foutje. Dat is ook dapper. Woordblind zijn en dan schrijven op internet. Compliment! Er zijn er zat die niet woordblind zijn met heel wat meer fouten, die gewoon de moeite niet nemen om fatsoenlijk te schrijven. Je hoeft daar echt niet sorry voor te zeggen.
ateo schreef:Vandaag weer les gehad. Een half uurtje gelongeerd, een half uurtje erop. 1 x trok hij me weer opzij weg, toen heb ik hem stilgezet in die scheve houding en meteen de goede kant op gestuurd. En, heel belangrijk, flink aan het werk gezet. Hup, geen flauwekul. Zo komt-ie er vanzelf achter dat die acties alleen maar werk opleveren en geen rust. Ik had heel eventjes, oh, daar gaan we weer. Dat was echter snel voorbij en heb hem aangepakt. Ik werd ook een beetje boos, dat heb ik dan ook echt nodig om hem aan te pakken. Ik ben nog steeds te lief. En het helpt ook dat hij op geen enkele manier van plan is me eraf te gooien of anderszins gemeen te zijn. Hij moet alleen nog aanvaarden dat ik de baas ben. En daar zijn we hard mee bezig. Ik had ook een discussie met mijn man, of een paard daar niet aan went als de ruiter spanning heeft. Zou hij niet gaan denken dat het zo moet? En dat er dan toch niks is om bang voor te zijn? Hij blijft cool wat dat aangaat. Hij maakte een heel ontspannen indruk toen ik erop zat, zei mijn man, behalve die keren dat hij niet luisterde. Ik bedoel, je kunt aan een paard zien hoe zijn ruiter zich voelt, toch? Maar hij zag er ontspannen uit, terwijl ik zeker weten niet ontspannen was.
Zou het dan toch een succesverhaal worden? Ik hoop het. En ik hoop het ook voor al die anderen die zo dapper zijn.
Mijn man zegt ook: bange ruiters zijn de dapperste ruiters. Ze moeten er iedere keer heel wat voor over hebben om erop te kruipen. Hij vindt me dapper. Ik vind jullie allemaal ook heel dapper. We gaan het volhouden en overwinnen.