Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
13maartje schreef:missien denken jullie wel, wat hebt zij voor gekke ouders..??
'k denk dat mijn ouders het heel erg zouden vinden als ik met moeite een kind eruit krijg en enorm veel last van mijn rug hebt, soort beschermen missien??
wat ook meespeelt is dat thuis niemand wat voelt voor paarden (zeker mijn broers niet) vinden het maar stinkbeesten die alleen maar poep achterlaten... (maar dat doen toch alle dieren..
ook vinden ze het meer een sport voor rijke mensen en verschrikkelijk duur?? klopt dit wel of ook niet...
trouwen heel erg bedant voor jullie vorige berichten.
'k denk dat mijn ouders het heel erg zouden vinden als ik met moeite een kind eruit krijg en enorm veel last van mijn rug hebt, soort beschermen missien??
wat ook meespeelt is dat thuis niemand wat voelt voor paarden (zeker mijn broers niet) vinden het maar stinkbeesten die alleen maar poep achterlaten... (maar dat doen toch alle dieren..
ook vinden ze het meer een sport voor rijke mensen en verschrikkelijk duur?? klopt dit wel of ook niet...

Janine1990 schreef:Ja, tot zover kwam ik inderdaad ook. Maar op welke manier zie je de knieen naar binnen gedraaid?
Ik weet dat mijn knieschijven wat naar binnenstaan, en dat ik veel vocht (? denk ik, kan ook vet zijn, maar de hoeveelheid wisselt nogal eens) in de knieen heb. Hoort dat erbij?
13maartje schreef:alleen, nu zegt ze weer dat paardrijden een mode gril is........
en super gevaarlijk........
dus daarom mag ik er niet op![]()
.

)