. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Janine1990 schreef:Prijs gaat toch verloren bij niet ophalen?
Nee, prijs claimen zou ik niet doen. Maar ik zou ze er toch op attenderen.
"In navolging van mijn mail, en antwoord van u daarop van (datum) wil ik u toch nog even attenderen op artikel 49. Ik heb geinformeerd bij de KNHS, ik ben door hen in mijn gelijk gesteld." "Ik wil u hierop enkel attenderen..."
Zoiets....
Geen stempel, maar de mensen na jou zullen wel goed worden bedeeld.
AmonRe schreef:Ik ben zelf jurylid en zie dit helaas vaker gebeuren in de rubrieken met weinig deelnemers. De KNHS zou de verenigingen hier weer eens op moeten attenderen.
AmonRe schreef:Ik heb het ook een keer gehad in de M1, enige deelnemer, niet in handicap, dus twee keer 1e, maar 1 prijs.....
Ik ben zelf jurylid en zie dit helaas vaker gebeuren in de rubrieken met weinig deelnemers. De KNHS zou de verenigingen hier weer eens op moeten attenderen.
AmonRe schreef:Toen ik er wat van zei werd me gezegd: "Je had in een van je proeven toch geen winst, dan verdien je het toch ook niet"... Nou ja
liiisette schreef:Ze worden nog eens snel met het reageren op dat secretariaat, hierbij de reactie;
Bedankt voor je mail en het attenderen hierop, wij waren daarvan niet op de hoogte en vandaar hadden we dus een andere mening dan jij.
We zullen dit nog eens goed nakijken en vanaf de volgende wedstrijden/prijsuitreikigen hierop aanpassen.