Prijs verdeling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Re: Prijs verdeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 17:55

Nee helaas nog niks van de KNHS, als ik morgen nog niks weet dan bel ik eventjes ;).

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 16:04

Ik heb mail terug van de knhs!!, zou hem zo even hier neerzetten ;)

hierbij de mail:

U heeft gelijk, er had voor beide proeven een prijs uitgereikt moeten worden, ongeacht het aantal deelnemers of wel of geen verschillende juryleden.

Dit conform het reeds door u gevonden artikel 49.

Één prijs per 4 combinaties is correct maar dan wel per rubriek en een rubriek is een of meerdere deelnemers per proef, per klasse en niet over meerdere proeven.

Voor de toekomst adviseer ik u in geval van onduidelijkheden tijdens de wedstrijd contact te zoeken met de aanwezige KNHS official, deze kan u en de wedstrijdgevende organisatie in deze gevallen direct informeren of adviseren.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:27

Zo zeg, krijg je daar even gigantisch gelijk aangereikt!
Tjongejonge zeg...
Ga je het nog doorsturen naar de organisatie? Enkel om ze even op de hoogte stellen... Dat zou ik namelijk wel doen, al is het maar om m'n gelijk te bewijzen :o

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:05

Mooi! ik zou de prijs alsnog claimen }>

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 17:36

Haha, ja zou ik dat echt nog proberen? Ik heb het idee dat ik dan zo'n stempel op mijn hoofd krijg & de volgende keer meteen weer zo herkend word... :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:51

Prijs gaat toch verloren bij niet ophalen?
Nee, prijs claimen zou ik niet doen. Maar ik zou ze er toch op attenderen.
"In navolging van mijn mail, en antwoord van u daarop van (datum) wil ik u toch nog even attenderen op artikel 49. Ik heb geinformeerd bij de KNHS, ik ben door hen in mijn gelijk gesteld." "Ik wil u hierop enkel attenderen..."
Zoiets....
Geen stempel, maar de mensen na jou zullen wel goed worden bedeeld. :)

Isaa_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:55

Voor zover ik weet, is er een prijs per 4 combinatie's
Stel jij bent M1 paarden. en daar is 1 combinatie.
Dan mag jij gecombineerd worden met de M2 paarden. Als daar 3 combinatie's zijn, totaal 4 met jou er bij. Heeft die groep recht op minimaal 1 prijs.
Dus pas bij 8 combinatie's 2 prijzen.. ect ect...

Snap je het nog!
Maar ik had dit ook een keertje, en toen vroeg ik het aan het KNHS hoe dat zit, omdat ik later ook een officieel bedrijf zou willen starten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 18:19

Janine1990 schreef:
Prijs gaat toch verloren bij niet ophalen?
Nee, prijs claimen zou ik niet doen. Maar ik zou ze er toch op attenderen.
"In navolging van mijn mail, en antwoord van u daarop van (datum) wil ik u toch nog even attenderen op artikel 49. Ik heb geinformeerd bij de KNHS, ik ben door hen in mijn gelijk gesteld." "Ik wil u hierop enkel attenderen..."
Zoiets....
Geen stempel, maar de mensen na jou zullen wel goed worden bedeeld. :)

Dat is idd wel een goede, de prijs bestaat (nog) gewoon niet hoor. Dus iets wat (nog) niet bestaat kan ook niet verloren gaan neem ik aan... :Y)
Laatst bijgewerkt door liiisette op 02-03-10 18:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:20

Nee, das waar :P

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 18:22

@ Janine Is het verstandig om eronder te zetten dat ik een reactie verwacht en of ik alsnog een (deel van de) prijs krijg?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:24

Hangt er vanaf of je de prijs nog wilt claimen. Persoonlijk zou ik de prijs niet meer claimen, maar de vereniging er wel op attenderen wat de regels zijn...

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 18:25

Inderdaad. Heb de mail inmiddels verstuurd dus ben benieuwt of ik nog een reactie ontvang.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:27

Ik ben ook nog wel benieuwd ja!
En anders even de startlijsten/uitslagen in de gaten houden... :P

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 18:29

Uitslagen staan er jammer genoeg nooit op.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:37

Ik had dat een keer in de L2.
Was de enige en dus sowieso 2 keer eerste, heb ook 1 prijs gekregen.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 19:36

Ik heb het ook een keer gehad in de M1, enige deelnemer, niet in handicap, dus twee keer 1e, maar 1 prijs.....
Ik ben zelf jurylid en zie dit helaas vaker gebeuren in de rubrieken met weinig deelnemers. De KNHS zou de verenigingen hier weer eens op moeten attenderen.
Gewoon zuinigheid van zo'n vereniging, ze weten het vaak echt wel. Anders run je geen wedstrijdsecretariaat.
Je ziet ook vaak dat bij 5 deelnemers maar 1 prijs wordt gegeven en dan wordt er gezegd: "1 prijs per 4 starts"... Ja per 4 of een gedeelte van 4! :))
Zelf ben ik voorzitter van een paardensportvereniging en wij geven altijd gewoon twee prijzen als er maar 1 deelnemer is, zoals het hoort. Bij een ex aequo geven we ook twee prijzen en gaan we niet naar de laatste punten kijken of loten.
Ik vind dat echt verkeerde zuinigheid, tenzij je natuurlijk bekers hebt met plaatjes erop, maar wij geven eigenlijk altijd gebruiksvoorwerpen.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 19:39

Ik weet iniedegeval nu hoe het zit en volgende keer zeg ik er wel even wat van enz. ;)

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 19:40

Toen ik er wat van zei werd me gezegd: "Je had in een van je proeven toch geen winst, dan verdien je het toch ook niet"... Nou ja :(

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 19:43

AmonRe schreef:
Ik ben zelf jurylid en zie dit helaas vaker gebeuren in de rubrieken met weinig deelnemers. De KNHS zou de verenigingen hier weer eens op moeten attenderen.

Dan kan/moet je als jurylid op de papieren die naar de KNHS gaan aangeven dat de prijzen niet klopten.
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 02-03-10 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 19:45

Dat doe ik dan inderdaad, maar hoor er zelf nooit wat van, ben benieuwd of ze de verenigingen erover aanschrijven.
Ik zie het ook regelmatig gebeuren als ik als deelnemer meedoe en hoor eigenlijk nooit iemand klagen. Ik denk dat veel deelnemers de regels niet exact weten.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 19:55

AmonRe schreef:
Ik heb het ook een keer gehad in de M1, enige deelnemer, niet in handicap, dus twee keer 1e, maar 1 prijs.....

Herkenbaar, dit heb ik al eens gehad met een groepje met 2 deelnemers, beide proeven eerste en maar 1 prijs. Ook al eens meegemaakt dat er met de handicap regeling 3 klassen (l1, l2 en m1) op 1 hoop gegooit werden, mag ook niet of dat mensen die HC starten een prijs krijgen, diegene gaf nog aan dat ze HC reed en er geen recht op had, maar volgens de organisatie was dat onzin.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 20:32

AmonRe schreef:
Toen ik er wat van zei werd me gezegd: "Je had in een van je proeven toch geen winst, dan verdien je het toch ook niet"... Nou ja :(

Jeetje, dat is banketstaaf! Zolang je niet uitgesloten bent van deelname dus ongeacht je punten heb je volgensmij altijd recht op een prijs ook al ben je als enige.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 22:27

Ze worden nog eens snel met het reageren op dat secretariaat, hierbij de reactie;

Bedankt voor je mail en het attenderen hierop, wij waren daarvan niet op de hoogte en vandaar hadden we dus een andere mening dan jij.
We zullen dit nog eens goed nakijken en vanaf de volgende wedstrijden/prijsuitreikigen hierop aanpassen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:32

liiisette schreef:
Ze worden nog eens snel met het reageren op dat secretariaat, hierbij de reactie;

Bedankt voor je mail en het attenderen hierop, wij waren daarvan niet op de hoogte en vandaar hadden we dus een andere mening dan jij.
We zullen dit nog eens goed nakijken en vanaf de volgende wedstrijden/prijsuitreikigen hierop aanpassen.

Dat is nog eens loyaal! Echt toppie!
Zo heb jij toch wat betekend voor de vereniging!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 07:44

Of ze het daadwerkelijk doen is nog maar de vraag. Mogelijk gaan ze klassen dan in handicap doen.