België minder "serieus" met paarden dan Nederland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 10:02

Hammeke schreef:
Urielle schreef:
Maar als iemand me aan het adres van een paardentaxi kan helpen in Belgie ben ik ook blij, kan er geen vinden en ze zijn er vast :+

als je iemand zoekt regio antwerpen is De Viervoeter een echte aanrader :)

http://www.deviervoeter.be

Och kijk, komde ook is piepen :)
Ik had die vraag ook al gelezen en wilde de naam nog aan u vragen maar blijkbaar hebde hem zelf al gegeven :D

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 10:04

zitake schreef:
Idd er zijn zat mensen in belgie die alles weten te vinden, en goed omgaan met hun paard, je hoeft echt niet achter te blijven. uiteraard zijn er ook die het weinig kan schelen hoe en wat, als de knol maar in de wei staat en eten krijgt. maar goed die heb je 100% zeker in Nederland ook, en ook in frankrijk, duitsland, noem maar op.

Het was niet om alles te veralgemenen. Maar ik vind toch nog steeds dat het er in Nederland qua paarden iets professioneler aan toegaat dan in België :)

Cemlys

Re: België minder "serieus" met paarden dan Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:28

Nuja ik kan het vergelijken in de praktijk en vind dat echt wel heel erg meevallen.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:38

zitake schreef:
Nuja ik kan het vergelijken in de praktijk en vind dat echt wel heel erg meevallen.

Ik kan je enkel bijstaan. Ik heb zelf een meerdere keren lange periodes in Nl doorgebracht.

Het enige wat je meer ontwikkeld ziet is het sportgebeuren, dat langs allerlei kanalen ondersteund wordt en dat met het chauvinisme (oranjegevoel) heel duidelijk op de voorgrond wordt gebracht.

Maar verder qua verstand van zaken of algemene omgang onder de modale paardenhouders zie je echt geen verschil.