soms een beetje makkenlijk, maar het zijn wel mensen die je altijd goed proberen
te helpen en een oplossing proberen te vinden..
dus kan me niet voorstellen dat ze je er zo mee laten zitten.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MarimaCarona schreef:jammer dat ze zo worden afgekraakt....
Citaat:Helaas is na het uitpakken van de door U geretourneerd rijbroek gebleken dat wij deze niet meer als nieuw kunnen verkopen. De rijbroek heeft namelijk plooien in het kunstleder bij de knieën en ook de kunstleder zit is niet meer egaal, met name de zit en de binnenkant van de bovenbenen. Verder heeft de broek twee kleine vlekjes. In deze staat kunnen wij de rijbroek niet retourneren naar de leverancier danwel verkopen aan een andere klant.
Wij kunnen deze rijbroek daarom helaas niet omruilen voor een vervangend exemplaar. De rijbroek zal zo snel mogelijk weer naar U geretourneerd worden.
Ik hoop U voldoende te hebben geinformeerd.
ikdoemaarwat schreef:mooie afscheeptruuk van ze, niet mee akkoord, gaan en indien mogelijk voor je eens persoonlijk langsgaan, dat werkt vaak wat beter bij ze vooral omdat je ze in de ogen aan kunt kijken en kunt inhaken op hun gestotter (wat o zo vaak gebeurd)
Lilian_AapIe schreef:Hij is een aantal keer langs geweest met zadels (lees 4 keer)omdat het perfecte zadel er nog niet tussen zat!
Heel geduldig en probeerde echt niet gelijk de duurste zadels aan te smeren!!
Keek altijd netjes of het wel paste en daarna erop rijden!!
Uiteindelijk een heel fijn zadel gekocht!! waar we nog steeds super blij mee zijn!!
Ken ook een zadelmaker waar ik niet tevreden over ben.. maar kenissen van mij vinden hem weer super!!
Het is maar net wat voor ervaringen je met iemand hebt!!!
Maartje83 schreef:er zaten een paar weken tussen dat ik het zadel heb laten
aanpassen door ooteman en de zadelmaker er naar heb laten kijken. het zadel heb ik daarna nooit meer gebruikt en ben ook nooit meer naar ooteman gegaan
Ilzas schreef:Ik vind het ook een oliebol. Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel. Als je dekens laat repareren, vergeten ze dat of raken ze ze kwijt.
Ik wilde voor mijn eerste paard een zadel kopen van Hulsebos, dat vond ie maar onzin, hij had dezelfde zadels en de zadels van Hulsebos zouden uit Argentinie komen en uit die fabriek had hij ze ook...
Ik ben langs geweest voor een zadel, wilde een Wintec Cair, vond ie maar onzin. Hij vraagt niet eens waarom ik dat wilde.
Een zadel verkopen kan ie, aanpassen, aanmeten niet. Ik hebe hem een keer laten komen (1 keer en nooit weer..), hij keek niet eens naar mijn paard, smijt er wat op en ik moest er maar mee gaan rijden en kijken of het past...
Stalgenootje had een Daaleman die hij helemaal verpest heeft, haar paard moest daardoor weken fysiotherapie en Hulsebos kon dat zadel weer aanpassen.
Ander kennisje had een arabiertje, daar flikkerde hij zomaar wat op, die mensen wisten van niks, dus dachten dat het wel goed was, bleek later ook niet goed, geen schade, behalve dat er 1300 euro bij kon voor een nieuw zadel.
Andere stalgenoot had ie een KN verkocht op het ene paard en aangepast ("opgevuld") op een ander paard, nou, hij had het alleen maar keihard volgepropt en deugde dus ook niet...
Weer een vriendin moest een nieuw zadel omdat de oiude boom scheef was. De zadelmaker die haar nieuwe zadel aan kwam meten, wilde het oude zadel niet eens aannemen. Maar Ooteman wel hoor....
Wat ik zeg, het is een winkel. Je kunt er een deken kopen, een rijbroek enzo, maar verwacht er geen goed advies...
russel schreef:Ik heb een keer een bondpad besteld, zo eentje waar je op gaat zitten om zonder zadel te rijden. Ik had na Googlen gezien dat hij 85 euro kostte en bestelde hem, kreeg telefonisch te horen dat hij 115 kostte, dus ik hem de website, die overigens een jaar of 2 oud was en een aanbieding, naar hem gemaild.
Ik kreeg de pad voor 85 euro.....
russel schreef:Dan ging hij terug en liet ik mijn overschrijving via de ING terugboeken. Maar anders is de weg in naar de winkel ook zo gemaakt, zeker op een drukke zaterdag middag bij de kassa.Moet je eens kijken hoe snel ik een hele krijg, met een strik erom