Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stalarlo schreef:en nog iets, met een ruiter is nooit iets helemaal niets mis, de perfect ruiter bestaat niet, zelfs anky werkt aan haar eigen minpunten
jannie8 schreef:het zadel ligt super zo als ik al zij hij heeft nerges last van in de zin van pijn of zo of wat dan ook zadel past super
dus graag tips wat ik er aan kan doen geen onzin uitkramen van zadel past niet
alles in onderzocht ja
hij is door alle scan geweest die er zijn dus dat is het niet
ilse86 schreef:jannie8 schreef:het zadel ligt super zo als ik al zij hij heeft nerges last van in de zin van pijn of zo of wat dan ook zadel past super
dus graag tips wat ik er aan kan doen geen onzin uitkramen van zadel past niet
alles in onderzocht ja
hij is door alle scan geweest die er zijn dus dat is het niet
Euh, TS... Als je wilt dat mensen je helpen, mag je best wat vriendelijker reageren. Als jij verder geen info geeft over je materiaal, leeftijd van je paard en weet ik veel wat in je beginpost, gaan mensen die vragen nou eenmaal stellen. Snap je?
ilse86 schreef:en nog wat: wat zegt je instructeur er eigenlijk van?
ilse86 schreef:maar hij doet het toch al 3 jaar? tenminste, dat dacht ik ergens te lezen... Dan is negeren alleen toch niet dé oplossing?
Wel mooi dat het al beter gaat.
Henkjan schreef:Dan moet je misschien toch maar zoeken naar een andere instructeur, als het al 3 jaar zo is en deze heeft het nog niet verbeterd, dan heb ik er toch wel mn twijfels over.
Wat wil je eigenlijk voor reacties horen? Iets in de zin van: Och wat vervelend nu, hopen dat het maar snel over is, jij doet het helemaal goed en verder is er ook niks mis, enz....
jannie8 schreef:nataly_ schreef:Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, zoveel tijd heb ik niet. Maar heeft je paard misschien moeite met de galop. Is zijn achterhand misschien niet sterk genoeg? Je zou m ook kunnen longeren, en dan alleen maar laten galopperen aan het halster.
neej hij heeft geen moeite met galop maar het gaat nu al beter