Amateur versus prof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SemdeLorijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:46

Ik snap sommige antwoorden niet.
Als ik een dressuur wedstrijd rijd en ik bij de prijsuitrijking laag sta, boeit het me niet,
je kijkt toch naar de winstpunten :)?

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:47

Als je 5 dagen per week traint, veel geld aan lessen enz. uitgeeft is het niet leuk om altijd onderaan te staan...

KarinvdM

Re: Amateur versus prof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:49

Als dat zo is dan moet je misschien eens naar een andere instructeur gaan zoeken of tot de conclusie komen dat je niet kan rijden, of dat je paard misschien niet goed genoeg is...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:13

Henkjan schreef:
Als je 5 dagen per week traint, veel geld aan lessen enz. uitgeeft is het niet leuk om altijd onderaan te staan...

dan doe je ergens iets verkeerd ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:17

KiWiKo schreef:
Henkjan schreef:

Weet het wel zeker.. dat je dan iets verkeerd doet.
Ik heb nooit 5 dagen in de week dressuur getraind (dan gaat mijn pony in staking)
en ondanks dat ook een onzinnige berg rozetten en bekers. (ben voor geld prijzen en gewoon kleine
cadeautjes, daar heb je tenminste nog iets aan :D , hoewel na 4 halsters het ook een keer ophoudt.. :Y)
Kijk ondetussen naar mijn voeten, waaraan paar paardrijsokken zitten, die we ooit gewonnen hebben.)

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 20:03

KiWiKo schreef:
Henkjan schreef:

doelde meer op het bericht boven mij. :) maar dan doe je ook zeker wat verkeerd

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:55

superwoman schreef:
Simone1969 schreef:
Er zijn bij ons in de buurt een paar professionele ruiters die tijdens kampioenschappen in de L-rubrieken starten. Ik vind dit erg onprofessioneel en kinderachtig. Natuurlijk kan een "huis, tuin en ruiter" hier niet tegen op.
Ze zouden hierbij de eer aan zichzelf moeten houden. Waarschijnlijk zijn ze erg trots als ze in een paardeblad staan als winnaar in de klasse L.

Dat vind ik dus ook geen reclame nee :=

Niet? Ik vind iemand die een 4 jarige met talent keurig door een proef heen stuurt wel reclame!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:29

talented schreef:
Niet? Ik vind iemand die een 4 jarige met talent keurig door een proef heen stuurt wel reclame!

Nee, niet in de L voor kampioenschappen terwijl je zelf proffesioneel bezig bent :n
Ik zou het nu zelf ook niet doen. Vanaf de M vind ik het pas leuk :o