Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vala schreef:Nou prima dan toch! Ik vind dat je het goed geregeled hebt zo hoor! En ik hoop dat je er een leuk en goed paard aan hebt! Ik weet hoe moeilijk het is om iets leuks en betrouwbaars te vinden op dit moment, er zijn zoveel paarden met een verhaal... Ik ben zelf ook op zoek en het valt echt niet mee....
meggiemeg schreef:De foto's gaan straks ook wel gemaakt worden als hij een tijdje op ander beslag staat met een licht gecorrigeerde hoefstand. Dan gaat hij helemaal overnieuw gekeurd worden.
Arnyek schreef:Heb je ook bij de verzekering gecontroleerd dat het paard daadwerkelijk uitgebreid verzekerd is incl. ziektekosten zonder uitsluitingen?
Verder kan je daar ook informeren wat er in het verleden gedeclareerd is. Dat geeft hopelijk meer duidelijkheid over het zeer terechte punt dat Kiwiko aanhaalt. Het blijft apart dat men zo in prijs zakt.
Devaney2009 schreef:Lastig, want hij kan op de foto wel helemaal goed zijn, maar in de banden/pezen een probleem hebben waardoor hij niet goed is op de buigproef.
Laat hem twee weken staan en keur hem dan overnieuw.