Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amanda schreef:Mijn haf daarentegen vindt ze geweldig! Waar de shet ook heen gaat, hij gaat er ook heen. Of jij nou aan het touw hangt of niet
Dat heeft hij met alle kleine pony's, hij vindt ze fantastisch.
Rijden is daardoor overigens net zo onmogelijk als er zo'n frummel langs de kant staat. Hij is er niet voorbij te krijgen en is hij er voorbij dan gaat hij 3 dubbel tempo de bak rond om zo snel mogelijk maar weer bij de pony te komen
We hebben twee mini's op stal en hij kan ze wel opvreten
, zo leuk vindt 'ie ze! Maar onze Gijs is zelf nogal timide, dus misschien vindt hij die kleintjes zo leuk omdat het de enige paardjes op stal zijn die zich door hem op de kop laten zitten
snoetie schreef:ElsB schreef:Dus een tinker, halflinger of fjord vindt mini's wel leuk; zou die voorkeur dan rasgebonden zijn???
misschien heeft het ermee te maken dat het allemaal koudbloeden zijn (naar mij mening vallen deze rassen onder koudbloed)?
of misschien omdat deze rassen niet zo groot zijn?
. Maar hij vindt ze helemaal het einde. Als ik naar de wasplaats loop moet ik langs een stuk of 10 pony's, ze moeten allemaal op zijn minst goed bekeken en liefst ook nog besnuffeld worden
Niet altijd tot genoegen van de pony's

Negerzoen schreef:Die grote(re) paarden zijn gewoon ontzettend slim!
Shetlanders & Mini's zijn net als de Gremlins, ze zien er lief en schattig uit. Maar ondertussen..![]()
En zij als grote paarden weten dat natuurlijk allang al, dat wij mensen dat niet inzien zeg
Daar snappen ze helemaal niks van
Iets dat er zo lief, schattig en onschuldig uit ziet, kan toch alleen maar slecht zijn?

)

.