Rijd vaak met de radio aan, maar moet zeggen dat ik na het instappen de muziek niet eens meer hoor door mijn concentratie.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Blue_Eyes schreef:Toch knap dat iedereen denkt dat je al dan niet onbewust meer op de muziek gaat letten dan op je paard. Dat hoeft namelijk absoluut niet zo te zijn. Zegt misschien meer iets over jezelf als je daar last van hebt dan over degene die er geen last van heeft.
Blue_Eyes schreef:Toch knap dat iedereen denkt dat je al dan niet onbewust meer op de muziek gaat letten dan op je paard. Dat hoeft namelijk absoluut niet zo te zijn. Zegt misschien meer iets over jezelf als je daar last van hebt dan over degene die er geen last van heeft.
bokt2010 schreef:Wat denk je zelf, ik vind het onverantwoord.
En waarom;
Je hoort zelf niks om je heen, dus als bijv je paard ergens van schrikt had je het aan kunnen voelen door het geluid zelf (misschien eerder) te horen..

xxMACYYY schreef:Het is wat anders als er een radio in de bak zachtjes aanstaan, dan dat je muziek in je oor hebt.
Zowieso ga je niet goed rijden omdat je (onbewust) op het tempo van de muziek gaat rijden. (denk aan lichtrijden). Ik vind het niet ideaal, en ik ben ook liever met het paard bezig, net zoals hij met mij bezig is!

En waarom;
Je hoort zelf niks om je heen, dus als bijv je paard ergens van schrikt had je het aan kunnen voelen door het geluid zelf (misschien eerder) te horen..
En waarom;