Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meggiemeg schreef:Ik kijk altijd naar de paarden van de anderen bij ons op stal.
Als ik zie dat er een dekensingel los hangt maken we m even vast. Als het halster nog omzit wat niet hoeft op stal even eraf.
Als ik het niet vertrouw even een belletje naar de eigenaar.
Zou het zelf ook erg prettig vinden als een ander zich bekommert om mijn paard op die manier
)... dan ben ik degene die aansprakelijk is, met een heleboel problemen rond aansprakelijkheid, verpeste sfeer op stal en paarden die scheef bekeken worden!

russel schreef:Samen binnen en buiten is ook het beste. Maar ik heb dus meegemaakt, dat de paarden tegen afpraak maar 3 uur buiten kwamen. Als dat niet je idee is en je kan het omzeilen door zelf binnen te zetten. Ik weet gewoon dat er genoeg mensen zijn die vinden dat 2 uur zat is voor een paard om buiten te zijn. Als het slecht weer is, lekker binnen blijven....
Als regels gevormd worden naar gemak, ipv naar paardbehoefte, dan ben ik ook ontevreden..
Dat even rechttrekken van singel en andere zaken....tja dat komt alleen voor op stallen waar de sfeer goed is, of bij "vrienden''- paardjes. Meestal wordt de andere kant opgekeken.
)...
Amarie schreef:aerdenhout1 schreef:.
Ik heb er wel eens een uitgesodemieterd na 14 dagen! ( moet je redelijk ver gaan bij me hoor!!)
Jeetje wat heb jij uitgevreten 14 dagen
Amarie schreef:aerdenhout1 schreef:.
Ik heb er wel eens een uitgesodemieterd na 14 dagen! ( moet je redelijk ver gaan bij me hoor!!)
Jeetje wat heb jij uitgevreten 14 dagen
Marion71 schreef:Verstandig besluit, Amosje. Hoe graag je ook zou willen, die mensen verander je nooit. Als zij zo'n grote ergenis voor je/jullie zijn, is wegsturen de beste keuze die je maken kunt. Dat een ander je klacht vindt meevallen, kan zo zijn. Op een gegeven moment is de ergenis zo groot, dat ieder klein dingetje groot wordt. Het vergalt jouw plezier aan je hobby en dat moet je nooit toestaan. Sneu voor de paarden, maar je kunt hier niets tegen doen. Goed dat jullie de stap hebben gezet.
amosje schreef:het is beter dat ze zelf iets kopen een weide voor hun paard want bij zo een mensen is het toch nooit goed..